توضیحات

فروشگاه لوازم خانگی در بندرگناوه

لوازم خانگی در تعریف به ماشین های مکانیکی و الکتریکی گفته می شود، که عملکردهای خانگی مانند پخت و پز، تمیز کردن یا نگهداری مواد غذایی را انجام می دهند. این لوازم از مواردی هستند که نیازهای افراد را در طول روزمره برطرف می کند. پیدا کردن یک فروشگاه برای خرید کالای با کیفیت و قیمت مناسب از مهم ترین موارد در تهیه لوازم خانگی است. در این مطلب برایتان لیستی از فروشگاه لوازم خانگی در بندرگناوه را آماده کرده ایم تا بتوانید از بهترین ها بهره بگیرید.

تاریخچه لوازم خانگی ها

بسیاری از لوازم ها برای قرن هاست که وجود داشته اند، دستگاه های همچون خودپرداز برق و یا گاز، یک نوآوری منحصر به فرد آمریکایی می باشند که در قرن بیستم ظهور کرده است.

این وسایل با حذف شدن خدمتکاران و نوکران تمام وقت خانگی و همچنین تمایل افراد به کاهش فعالیت های وقت گیر در و افزایش اوقات فراغت و تفریح توسعه یافته اند.

در اوایل دهه ۱۹۰۰، وسایل الکتریکی و نفتی تنها شامل ماشین لباسشویی، آبگرمکن، یخچال و فریزر و ماشین های دوختنی بودند.

اختراع کوچک اتوی لباس برقی ارل ریچاردسون در سال ۱۹۰۳، یک پیشرفت ابتدایی کوچک به صنعت لوازم خانگی داد.

بعدها در توسعه اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم، استفاده داخلی از ماشین ظرفشویی و خشک کن لباس، بخشی از یک تغییر برای راحتی افراد بود.

افزایش درآمد حاصل از مصرف بیشتر لوازم خانگی منجر به تولید محصولاتی دیگر در حوزه لوازم خانگی شد.

معرفی شغل لوازم خانگی ها

لوازم خانگی ها علاوه بر راحت تر کردن کارهای روزمره، تاثیر زیادی بر دکوراسیون محیط دارند. نیاز همیشگی به لوازم خانگی و تقاضای پایدار آن  از جمله دلایلی می باشند که راه‌ اندازی فروشگاه لوازم خانگی را به یک کسب‌وکار خوب تبدیل کرده‌اند. در حال حاضر، تولیدکننده‌های داخلی تقریبا ۶۰ درصد از نیاز بازار را برآورده می‌کنند و ۴۰ درصد باقیمانده توسط تولیدکننده‌های خارجی تامین می‌‌شود. در نتیجه، هیچ کمبودی در عرضه لوازم خانگی وجود ندارد و فروشندگان به دلیل عدم موجودی کافی موقعیت فروش را از دست نمی‌‌دهند.

یکی دیگر از نکات مثبت راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی این است که فروش لوازم خانگی امنیت بالایی دارد. به عبارت دیگر، کسانی که در فروشگاه‌های لوازم خانگی کار می‌‌کنند به ندرت دچار آسیب‌ ناشی از حواث شغلی می‌شوند. فروش لوازم خانگی به فعالیت فیزیکی زیادی نیاز ندارد و در صورتی که نمایندگی خدمات نباشید، می‌توانید هر ساعتی که دوست دارید مغازه را باز یا تعطیل کنید.

راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی

اگر ایده راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی را در ذهن خود دارید. قبل از هر کاری باید از انواع لوازم خانگی و برند‌های مختلف شناخت کامل پیدا کنید. شما باید ویژگی‌ها و طرز کار تمام لوازم خانگی را بلد باشید و بتوانید آن را برای مشتری توضیح دهید.

چند مورد اقدامات لازم برای احداث فروشگاه لوازم خانگی

ایده افتتاح یک مغازه لوازم خانگی با یک جا نشستن عملی نمی‌‌شود و به تلاش زیادی نیاز دارد. راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی چند مرحله دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

تدوین طرح کسب و کار :

اولین کار قبل از احداث فروشگاه لوازم خانگی توسعه دادن طرح کسب‌وکار است. طرح راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی تمام جزئیات مربوط به عملیات، امور مالی و شیوه‌های بازاریابی را مشخص می‌کند. به عنوان مثال، طرح احداث فروشگاه لوازم خانگی باید اهداف زیر را مشخص کند: 

  • سرمایه لازم برای اجرایی کردن ایده فروشگاه لوازم خانگی چقدر است؟
  • مشتری هدف کیست؟
  • رقیب‌های اصلی در بازار چه کسانی هستند؟
  • سرمایه مورد نیاز برای راه‌ اندازی این فروشگاه از کجا تامین می‌شود؟
  • چه نوع تامین‎کننده‌ای را باید انتخاب کرد، بهترین تامین‌کننده کدام است و از کجا می‌توان آن را پیدا کرد؟
  • میزان تنوع و طیف قیمت کالاها چقدر است؟

انتخاب محیط مناسب :

در انتخاب مغازه مناسب برای احداث فروشگاه لوازم خانگی باید به چند نکته توجه کنید. لوازم خانگی معمولا بزرگ هستند و فضای زیادی را اشغال می‌‌‌کنند، در نتیجه باید یک مغازه بزرگ اجاره کنید. برای راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی بهتر است. مغازه ‌ای انتخاب کنید که در مسیر رفت ‌و آمد مشتریان هدف باشد. شاید وسوسه شوید که یک مغازه در خیابان‌های ارزان ‌تر اجاره کنید‌، ولی فراموش نکنید هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین شلوغی و رفت‌و‌آمد شود.

اخذ مجوز برای راه اندازی فروشگاه :

برای احداث فروشگاه لوازم خانگی یا هر کسب‌وکار دیگری باید از واحد صنفی مربوط به آن پروانه کسب بگیرید. برای این کار می‌توانید به صورت اینترنتی در سامانه صدور پروانه کسب ثبت نام کنید. در صورتی که مدارک‌‌تان تکمیل باشد و شرایط لازم را داشته باشید، حداکثر در عرض یک ماه مجوز راه‌ اندازی را از طریق پست الکترونیکی دریافت خواهید کرد.

البته قبل از اقدام برای گرفتن مجوز راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی باید در مورد اجناسی که قرار است بفروشید تصمیم بگیرید، چون مجوز فروش لوازم خانگی در سه دسته متفاوت زیر قرار می‌گیرند.

  • مجوز فروش لوازم خانگی کوچک مثل چای ساز یا اتو
  • فروش لوازم خانگی بزرگ مثل یخچال
  • مجوز فروش لوازم ویترینی مثل یخچال‌های صنعتی

نکته مهم دیگر این است که برای گرفتن مجوز راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی نیازی نیست در یک آزمون خاص شرکت کنید و نمره قبولی بگیرید. اتحادیه لوازم خانگی در زمینه صدور پروانه کسب سخت گیری نمی‌کند و فقط در مورد سابقه فعالیت و عمده‌ فروش‌‌هایی که انتخاب کرده‌‌اید، سوال می‌‌کند.

انتخاب تامین کننده مناسب :

بعد از انتخاب مغازه و پیدا کردن محیط مناسب، باید برای گرفتن مجوز و انتخاب کردن کالاهایی که قصد فروش آن ها را دارید یک منبع مناسب برای تامین اجناس فروشگاه پیدا کنید.

لیست بهترین فروشگاه های لوازم خانگی بندرگناوه


لوازم خانگی یاشار در بندرگناوه

مدیریت : آقای عرب نژاد
آدرس : بوشهر بندرگناوه خیابان جمهوری اسلامی فرعی ۲
شماره های تماس : ۰۹۱۷۷۷۰۷۶۷۴ ، ۰۹۱۲۹۵۴۷۰۳۸

لوازم خانگی بنجامین کالا در بندرگناوه

مدیریت : ایوبی
آدرس : گناوه چهارراه ناخدا حمزه جنب بانک صادرات
شماره های تماس : ۰۹۱۷۸۳۸۰۲۸۶

ثبت واحد صنفی در ۱۱۸

اگر شما هم دارای فروشگاه لوازم خانگی هستید، می توانید براحتی با مراجعه به سامانه ۱۱۸ ایران اقدام به ثبت واحد صنفی خود نمایید. تا مجموعه شما نیز پس از بررسی و تایید در لیست بهتر ین فروشگاه های لوازم خانگی بندرگناوه قرار بگیرد.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه