توضیحات

بهترین طلافروشی در رشت

اگر به دنبال این هستید که برای خرید طلا به طلافروشی مراجعه نمایید. سعی کنید کسی را به همراه خود ببرید که از زیر و بم محاسبات قیمت طلا و جواهر اطلاع داشته باشد یا اینکه خودتان از نحوه محاسبه قیمت طلا ، فرمول های تعیین قیمت و همچنین اصطلاحات مرتبط با آن را به صورت کامل یاد بگیرید تا در زمان خرید به اصطلاح سرتان کلاه نرود. از طرفی نیاز است برای خرید طلا به مطمئن ترین طلافروشی ها مراجعه نمایید تا در موقع خرید دچار ضرر نشوید. در این بخش به معرفی بهترین طلافروشی در رشت می پردازیم.

طلافروشی چیست؟

به مکان یا فروشگاهی که در آن خرید و فروش و عرضه انواع طلا و جواهر ، سکه های طلا ، سنگ های قیمتی و … انجام میشود، طلافروشی اطلاق میگردد. با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنا کردن شما با اصطلاحات و دانستنی های طلا و طلاسازی ، تعدادی از بهترین طلافروشی ها در رشت را نیز بشناسید.

اصطلاحات کاربردی در طلافروشی

  • اونس طلا
  • مثقال طلا
  • مظنه طلا
  • سوت طلا
  • قیراط
  • سکه تمام بهارآزادی
  • نیم سکه بهار آزادی
  • ربع سکه بهارآزادی
  • طلای آبشده
  • ری گیری طلا
  •  انگ

چگونه طلا را از نقره و پلاتین تشخیص دهیم؟

عموما و به طور معمول حرف K گرفته شده از کلمه قیراط (KARAT) در کنار عددی که عیار را مشخص می کند، نشان دهنده طلا بودن جنس می باشد. حرف انگلیسی K در کنار این اعداد از نام نام کلمه قیراط (KARAT) است. نقره را با علامت بیضی، مهر می­کنند. PT نشان اختصاری پلاتین می باشد و در کنار آن عدد عیار ذکر میگردد. نقره ها با علامتی بیضی شکل نمایش داده میشوند. برای خرید بهترین نوع از هرکدام از سه مورد ذکر شده نیاز است به بهترین طلافروشی یا طلاسازی مراجعه نمایید.

بهترین طلافروشی در رشت

جواهری کوروش در رشت

آدرس :  رشت بازار زرگران پاساژ خوشبین جواهری کوروش
شماره های تماس : ۰۹۱۱۳۳۷۳۳۴۳ ، ۰۱۳۳۲۲۴۷۰۴۰


طلافروشی و طلاسازی مجتبی رستمی در رشت

مدیریت : مجتبی رستمی
آدرس : رشت بازار جامع زرگران روبروی مسجد
شماره های تماس : ۰۹۱۱۸۳۴۹۵۹۳ ، ۰۱۳۳۳۲۳۶۴۶۶


جواهری گوهری

مدیریت: آقای گوهری
آدرس: رشت خیابان شریعتی بازار زرگران تقاطع خوش بین
شماره های تماس: ۰۹۱۱۱۳۱۶۳۹۱ ۰۱۳۳۳۲۵۳۰۰۴

ثبت واحد صنفی در ۱۱۸

اگر شما نیز صاحب یک مجموعه طلاسازی یا طلافروشی در شهر رشت هستید . میتوانید به راحتی با مراجعه به سامانه ۱۱۸ ایران اقدام به ثبت واحد صنفی خود نمایید . تا علاوه بر معرفیتان، نام گالری طلا یا طلاسازی شما در لیست بهترین طلافروشی در رشت نیز نمایش داده شود .

فرمول محاسبه قیمت طلا چیست؟

محاسبه قیمت نهایی طلا دارای فرمول خاصی است که طلافروشان با استفاده از آن قیمت نهایی طلا را به دست می آورند. دانستن این فرمول برای خریداران طلا خالی از لطف نیست:
۹% مالیات بر ارزش افزوده + ۷% سود طلافروش + (وزن طلا × (اجرت ساخت + قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار))

عوامل موثر بر نواسانات قیمت طلا چیست؟

تغییرات قیمت طلا امریست جهانی که عوامل مختلفی در آن تاثیرگذار هستند. ازجمله این عوامل می توان به عرضه و تقاضا، رفتار سرمایه‌گذاران و همچنین شاخص دلار و متغیرهای کلان اقتصادی اشاره نمود.

چگونه می توانم طلافروشی خود را در ۱۱۸ ثبت کنم؟

شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت ۱۱۸iran.orgو با استفاده از گزینه ثبت در ۱۱۸ و پر کردن مشخصات مورد نیاز اقدام به ثبت طلافروشی خود در این سامانه کنید. تا از طریق این سامانه روزانه به هزاران نفر معرفی شوید.

فرق طلا با نقره چیست؟

در حالت کلی طلا را با حرف K گرفته شده از کلمه قیراط (KARAT) در کنار عدد عیار مشخص می کنند. اما نقره را با استفاده از علامت بیضی مهر می کنند.

5/ 5
عالی
عالی100%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

عالی

Rated 5,0 out of 5
۰۱ مهر ۱۴۰۰

مرسی از مطالبتون

مفید بود

ولی تعدادی از طلافروشی های منصف رشت هستن که جا انداختین

اسمشون باید حتما تو لیست باشه

Avatar for سهیلا اسماعیلی
سهیلا اسماعیلی

فرم ثبت دیدگاه