توضیحات

مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم

اگر شما ساکن رشت هستید و یا به شهر رشت سفر کرده اید. احتمالا کمبود یک مرکز تجاری تفریحی در رشت را احساس کرده اید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم در رشت که بزرگترین مرکز تجاری تفریحی در شمال ایران است را به شما معرفی کنیم.

پروژه تجاری تفریحی سیتادیوم

پروژه سیتادیوم به صورت مال های زنجیره ای در حال ساخت در شهرهای مختلف ایران می باشند. سیتادیوم در حال حاضر سه شعبه دارد قزوین، رشت، ارومیه و همچنان در حال گسترش در شهر های در حال توسعه است. سیتادیوم یک مجموعه با فضای بسیار گسترده است که شما میتوانید با خیال آسوده خرید کنید، وعده غذایی خود را سفارش دهید و میل کنید. و از امکانات رفاهی آن استفاده کنید.

معرفی مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم در رشت

همه چیز درباره سیتادیوم

این پروژه تجاری تفریحی در زمینی به مساحت ۵۱۳۰۶ متر مربع است. و همچنین دارای ۴ طبقه است. هر طبقه از این مجموعه حدود ۲۱ هزار متر مربع فضای ناخالص تجاری دارد. در هر طبقه رستوران های مدرن و محلی، کافی شاپ وجود دارد.

سیتادیوم در رشت

امکانات طبقات مختلف

طبقه همکف محوطه ای برای سرو غذا با ظرفیت ۲۶۰ نفراست. به عنوان ایستگاهی برای دورهم بودن و تجربه طعم های لذیذ غذا پیش بینی شده است.

در طبقه اول هایپر استار حضور دارد. این اولین حضور هایپر استار در شمال ایران است. برند خرده فروشی که با نگرش بومی و با هدف ارائه محصولات متنوع وبا کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب، حضور موفقی در سراسر ایران داشته است.

در طبقه سوم فضایی برای بازی کودکان طراحی شده است. همچنین پیش بینی میشود مجموعه ورزشی بی نظیری هم این مجموعه را به یک مجموعه کامل تبدیل کند.

در طبقه آخر مرکز تجاری و تفریحی سیتادیوم هم فضایی برای سینما، تئاتر، گالری های هنری و مراکز فرهنگی دیگر پیش بینی شده است. سیتادیوم با وجود هشت سالن سینما با طرفیت کلی ۱۳۸۰ نفر بی تردید شگفت انگیز ترین مرکز تفریحی و فرهنگی خواهد شد.

چیزی که این پروژه تجاری و تفریحی را با دیگر مراکز متفاوت میکند. بازارچه محلی آن می باشد، که برای خرید مواد مصرفی تازه و سفارش غذا های سنتی است. فضای پارکینگی این مجموعه نیز ظرفیت بسیار بالایی دارد. ظرفیت پارکینگ این مجموعه ۱۱۱۳ جای پارک خودرو خواهد داشت. این هم یکی دیگر از نکات مثبت این مجموعه است.

مالک و سرمایه گذار

مالک پروژه تجاری تفریحی سیتادیوم رشت آوانگارد دیلمان است. با سرمایه گذاری گروه صنعتی طبیعت میهن و مدیریت ساختمانی شرکت رهاب ساخت ماهان تعریف شده و در حال ساخت است.

معرفی مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم در رشت

ساخت و بهر برداری

مرکز تجاری و تفریحی سیتادیوم رشت در ۲ فاز طراحی شده است. که پیش بینی میشود فاز اول این مجموعه در ابتدای سال ۱۴۰۱ بهره برداری شود.

در مجتمع تجاری و تفریحی سیتادیوم، بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. و این پروژه ظرفیت اشتغال‌زایی مستقیم برای ۵۰۰ نفر را دارد. که امکان افزایش جذب با ۲۰۰۰ نفر را نیز دارد.

این مجموعه در کنار تمامی نکات مثبتی که دارد. موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد. فاصله این مجموعه با شهر های اطراف حدودا ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است. سیتادیوم بزرگترین مرکز تجاری تفریحی در شمال کشور است.

موقعیت مکانی دقیق: گیلان، شهر رشت، کیلومتر ۳ جاده رشت به انزلی، منطقه خمام

همکاران پروژه سیتادیوم در رشت

سرمایه گذار: شرکت طبیعت میهن یکی از سرمایه گذاران پروژه سیتادیوم رشت می باشد. این شرکت با هدف تأمین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار در سراسر کشور از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را به پشتوانه ی چندین دهه حضور موفق مجموعه ی لبنی و بستنی میهن، آغاز کرده است.

آوانگارد دیلمان: “شرکت پروژه” سیتادیوم رشت می باشد. که مسئولیت امور حقوقی پروژه به عهده این شرکت می باشد.

مشاور طراحی و معمار: شرکت معماری Bonsar توسط محمد مجیدی تاسیس شد. این گروه معماری از زمان تشکیل تا به امروز بیش از ۱۰۰ پروژه موفق داشته و جوایز نفیسی هم به دست آورده است. گروه بن سار به مدیریت آقای مجیدی در پروژه های سیتادیوم رشت و سیتادیوم ارومیه با شرکت دوان ایرانیان همکاری می کند. و مسئولیت مشاور طراحی و معماری بومی سیتادیوم را برعهده دارد.

مدیر پیمان: شرکت آژینه گران بعنوان پیمانکار و مجری طرحهای ساختمانی و صنعتی است.

مشاور و مجری مهندسی بازاریابی فروش: شرکت «دِوان ایرانیان» از برترین شرکت‌های حوزه املاک و مستغلات در ایران است. که سابقه کاری‌ اش به اواسط دهه ۸۰ بازمی‌گردد. این شرکت با تیم قدرتمند و حرفه ای خود و با حرکت در مسیری درست موفقیت های چمشگیری به دست آورده است.

مدیریت توسعه: شرکت توسعه دهنده دوان بزرگان صنعت ساختمان سازی را کنار هم جمع می کند و در واقع دلیل تشکیل این هلدینگ پوشش تمام وجوه صنعت ساختمان بوده است.

 این پروژه آمادگی جذب و تعامل با سرمایه‌گذاران خارجی و کسب برندهای خارجی با استاندارهای رسمی را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۳۸۶۷۷۷۷

برچسبها:

5/ 5
عالی
عالی100%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

بسیار عالی بود

Rated 5,0 out of 5
۰۸ بهمن ۱۴۰۰

اطلاعاتتون خیلی جامع و مفید بود👌🏻

Avatar for mohamad
mohamad

فرم ثبت دیدگاه