توضیحات

بهترین کارواش در گیلان

با توجه به اینکه استفاده از خودروها روز به روز افزایش پیدا می کند. بخش های خدمات و سرویس دهی مربوط به آن ها نیز روز به روز افزایش میابد. کارواش ها از مراکزی می باشند که نظافت و شستشوی خودرو را برعهده دارند. اگر به دنبال بهترین کارواش در گیلان هستید تا ارائه این خدمات به درستی برایتان اجرا شود با ما در این بخش همراه باشید تا بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

تاریخچه شکل گیری کارواش ها

آغاز سیر تحولی مراکز شستشوی خودرو، در حدود سال ۱۹۱۴ با کارواش دستی بوده است. در آن دوره، خودرو بوسیله دستمال و سطلی آب شستشو می شد و تجهیز خاصی مورد استفاده قرار نمی دادند. پس از مدتی این مراکز پیشرفت کرده به طوری که ابتدا یک نیروی خدماتی، سطح خودرو را با مواد پاک کننده تمیز می کرد، سپس خودرو توسط شخص مسئول کمی جلوتر برده شده و توسط فرد دیگری شستشو و در آخر توسط یک نیروی دیگر خشک می شد. این عملیات ها دستی و بدون هیچگونه تجهیز خاصی انجام می شد.

اولین مدل از دستگاه های با نام کارواش اتوماتیک، در سال ۱۹۵۰ ساخته شد. این کارواش ها مراحل شستشوی خودرو را بصورت نیمه خودکار انجام می دادند به گونه ای که عملیات حرکت دادن خودرو بوسیله سیستم اتوماتیک و برس زنی بصورت دستی صورت می گرفت.

کارواش های تونلی نیز نسل پیشرفته مدل های اتوماتیک مراکز شستشوی ماشین ها هستند که در آن خودرو بر روی یک نوار حرکت کرده و در بخش های مختلف شستشو و خشک می شود.

انواع کارواش ها

بهترین کارواش ها در گیلان در انواع مختلفی به ارائه خدمات به مشتریان می پردازند. کارواش دستی ، یکی از این مراکز است که با تعداد نیروی خدماتی زیاد و استفاده از تجهیزات شستشو، به افراد سرویس دهی می کنند. در این مراکز، از تجهیزات پاشش آب پر فشار یعنی واتر جت ها استفاده می شود. خشک کردن بدنه و چرخ ها و نظافت داخل خودرو نیز بصورت دستی و با نیروی کاربر به انجام می رسد.

کارواش های اتوماتیک هم بدون دخالت دست و به وسیله یک سیستم کنترلی هوشمند عمل می نماید. این دستگاه ماشین شوی در مدل های تونلی و دروازه ای موجود است.

کارواش های بدون برس، مدلی از دستگاه های کارواش اتوماتیک هستند که بر خلاف دستگاه های دروازه ای و تونلی ، از برس استفاده نمی کنند. کارواش سلف سرویس مدل دیگری از این مراکز است که صاحبان خودرو شخصا، تجهیزات شستشو را بکار می برند.

مزایا و معایب انواع کارواش ها

به طور کلی هر یک از انواع کارواش ها معایب و مزیت های خاص خود را دارند. هر چند مزیت های هر کدام می تواند برای خودرو و یا دارنده آن مفید و موثر باشد، اما عدم توجه به معایب می تواند خسارت و گاه خسارت های جبران ناپذیری برای صاحبان خودرو پدید آورد. بهترین کارواش های گیلان برای شما بهترین ها را ارائه می دهند تا از بهترین خدمات بهره بگیرید.

شاید کمتر کسی متوجه مشکلاتی که استفاده از واکس تایر غیر استاندارد به وجود می آورد باشد اما این مورد از مواردی است عموما در کارواش ها به صورت رایگان و یا با هزینه بسیار پایین صورت می گیرد و می تواند موجب حادثه و خسارت برای خودروی شما گردد. در ادامه برایتان چند مورد از مزایا و نکات مثبت بهترین کارواش های سنتی و اتوماتیک گیلان گفته شده است.

مزایای کارواش های سنتی

کارواش های سنتی از مرسوم ترین کارواش های فعال در ایران، هستند که معمولا در فضای هایی همچون پارکینگ، تعمیرگاه، گاراژ و یا فضای باز فعال هستند. از مزایای این کارواش ها می توان به پایین بودن هزینه های را انداختن کسب و کار و همچنین پایین بودن هزینه شستشو در این کارواش ها، اشاره کرد.

مزایا و نکات مثبت کارواش های اتوماتیک

در ایران به دلیل استفاده از دستگاه های متفرقه، قدیمی و فرسوده و یا غیر استاندارد، دارندگان خودرو کمتر خاطره ای خوب از کارواش های اتوماتیک داشته اند اما امروزه، کارواش اتوماتیک تونلی و یا کارواش های اتوماتیک دروازه ای از متداول ترین و مرسوم ترین مراکز شستشو در کشورهای پیشرفته و مدرن هستند. از نکات مثبت و مزایای این کارواش ها می توان به شستشوی سریع و خشک کردن بدنه به صورت اتوماتیک، استفاده از مواد شوینده استاندارد، امکان راه اندازی در فضای کوچک و محافظت از محیط زیست اشاره کرد.

معرفی بهترین کارواش های گیلان


کارواش خزر

آدرس: نیرو دریایی، بلوار امام علی، روبروی درب آب و فاضلاب
شماره تماس: ۰۹۱۱۱۳۸۳۲۲۷
کارواش خزر

ثبت واحد صنفی در ۱۱۸

اگر شما هم دارای مجموعه کارواش هستید، می توانید براحتی با مراجعه به سامانه ۱۱۸ ایران اقدام به ثبت واحد صنفی خود نمایید. تا مجموعه شما نیز پس از بررسی و تایید در لیست بهتر ین کارواش در گیلان قرار بگیرد.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه