توضیحات

بهترین سالن زیبایی در مازندران

از آنجایی که امروزه ظاهر زیبا از اهمیت زیادی برای افراد برخوردار است . خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی نیز به مراتب گسترده تر از قبل شده است. گاها سالن های زیبایی ، باتوجه به فضای سالن ، فضای جداگانه ای به هر یک خدمات زیبایی ارائه شده خود اختصاص میدهند. افراد همواره به دنبال یافتن بهترین مکان برای انجام کارهای زیبایی خود هستند تا با خیال راحت از این خدمات بهره ببرند. در این بخش به معرفی بهترین سالن زیبایی در مازندران می پردازیم.

انواع خدمات سالن های زیبایی

گریم و میکاپ عروس: در واقع میکاپ و گریم به استفاده از تکنیک های سایه روشن به جهت ایجاد جلوه زیبا و پنهان سازی مشکلات پوستی گفته میشود. از مشهور ترین انواع سبک میکاپ می توان به کلاسیک، مصری، لبنانی، هالیوودی، خلیجی و … اشاره نمود.  که با توجه به سلیقه و درخواست مشتری روی صورت اجرا میشود. از آنجایی که میکاپ عروس از اهمیت ویژه ای برخوردار است عموما افراد سالن های زیبایی را انتخاب می نمایند.

رنگ و مش: مش به عمل روشن کردن برخی از لایه های موی سر گفته می شود. مش و لایت دارای انواع متفاوتی است. و جذابیت و زیبایی مش و لایت به اندازه زیادی به ذوق و هنر و سلیقه آرایشگر وابسته است. در روشن سازی مو ، بخشی از مو را جدا کرده ، با دکلره کردن اقدام ب ازبین بردن رنگ آن می کنند. در مرحله آخر با گذاشتن یک رنگ روشن روی مو ، جلوه زیبایی به آن می بخشند.

پاکسازی پوست: پاکسازی پوست یکی از روش های مراقبت پوست است. پاکسازی پوست شامل برداشت سلول‌های مرده،پاکسازی آلودگی‌ها، چربی‌ها و مواد اضافی و … ، آبرسانی، تغذیه یا بهبود خونرسانی میباشد. شما به راحتی می توانید با مراجعه به بهترین سالن زیبایی در مازندران اقدام به پاکسازی و جوانسازی پوست خود نمایید.

خدمات کاشت ناخن: امروزه کاشت ناخن در بین بانوان بسیار رایج شده است. خانم ها به دلایل مختلفی از جمله عدم استحکام و ماندگاری یا عدم زیبایی ظاهری اقدام به کاشت ناخن می نمایند. کاشت ناخن در اندازه‌های گوناگون و رنگ‌های متنوعی انجام می شود.

میکروپیگمنشن: روشیست رایج در آرایش دائمی یا نیمه دائمی. از میکروپیگمنتیشن به جهت ایجاد فرم زیبا در ابرو و سایر اجزای صورت با استفاده تکنیک هایی مشابه تاتو استفاده میشود. و عموما نتیجه آن تا چندسال ماندگاری خواهد داشت.

اکستنشن: به عمل افزودن حجم و طول به موها اکستنشن گفته میشود. که به دو صورت موی مصنوعی و طبیعی قابل انجام می باشد. این عمل می تواند موها را حجیم تر ، بلندتر و سالمتر نشان دهد. به دلیل اهمیت ویژه نوع کار و موی به کار رفته نیاز است حتما به بهترین سالن زیبایی مراجعه نمایید.

بهترین سالن زیبایی در مازندران

سالن زیبایی الهام ابدی در ساری

مدیریت : ابدی
آدرس :  ساری خیابان فرهنگ ۱۵ خرداد پیام‌نور ۱۰ ساختمان نگین ۹۸
شماره تماس : ۰۹۳۶۷۷۰۸۷۴۷
سالن زیبایی الهام ابدی در ساری

سالن زیبایی یگانه هاشمی در بابل

مدیریت : یگانه هاشمی
آدرس :  مازندران بابل چهار راه آرامگاه معتمدی شهرک قائم ۱۵
شماره تماس : ۰۹۱۱۱۱۹۴۸۶۲
سالن زیبایی یگانه هاشمی در بابل

سالن زیبایی طاووس در متل قو

مدیریت : محمودی
آدرس :  شعبع ۱ : متل قو خیابان ۲ دریا گوشه ویلای دوم
شماره تماس : ۰۹۱۱۹۹۲۲۵۲۷

سالن زیبایی رویانا در چالوس

مدیریت : خانم جوادی نیا
آدرس :  چالوس ابتدای خیابان دوستگر جنب لوازم التحریر ربیعی ساختمان میر بابایی
شماره تماس : ۰۹۱۱۶۹۰۶۸۶۱

ثبت واحد صنفی در ۱۱۸

اگر شما نیز صاحب یک مجموعه سالن زیبایی هستید میتوانید براحتی با مراجعه به سامانه ۱۱۸ ایران اقدام به ثبت واحد صنفی خود نمایید . تا علاوه بر معرفیتان ، نام سالن زیبایی شما در لیست بهترین سالن زیبایی در مازندران نیز نمایش داده شود .

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه