توضیحات

بهترین کافی شاپ در گیلان

کافی شاپ ها از جمله مکان های تفریحی به شمار می روند که امروزه طرفداران بسیاری دارند. خصوصا جوانان وقت زیادی را در این مکان ها صرف می کنند. کافی شاپ ها برای قرارهای دوستانه و عاشقانه، گاها برگزاری تولد، بعضی از قرارهای کاری و حتی یک خلوت با خود تک نفره کافی شاپ ها بهترین گزینه محسوب می شوند. از آنجایی که کیفیت سرویس های ارائه شده، محیط کافی شاپ ها و برخورد پرسنل از اهمیت ویژه ای برخودار است بنابراین نیاز است تا بهترین گزینه ها را برای انتخاب کافی شاپ بشناسیم. در این بخش لیستی ار بهترین کافی شاپ در گیلان را به شما معرفی می کنیم.

کافی شاپ چیست؟

کافی شاپ ها مکان هایی هستن مشابه رستوران های کوچک. در واقع می توان گفت کافی شاپ ها یک چیزی بین کافه ها و رستوران ها هستند. در کافی شاپ ها انواع قهوه ها، نوشیدنی های گرم و سرد، همچنین انواع غذاهای گرم و سرد می توانند سرو شوند. عموما تعداد پرسنل در کافی شاپ ها بیشتر از کافه ها می باشد.

در مورد هزینه ها نیز، هزینه های مربوط به کافی شاپ ها چیزی مابین کافه ها و رستوران ها است. یعنی هزینه های آن از کافه ها بیشتر و از رستوران ها کمتر می باشد. عموما در کافی شاپ ها منو روی میز قرار داده می شود. گارسن برای دریافت سفارش سر هر میز می رود و سفارش مشتریان را می گیرد.

تفاوت کافی شاپ با کافه

از آنجایی که کافه و کافی شاپ در کلمه شبیه به هم هستند، بسیاری از افراد ممکن است این تصور را داشته باشند که کافه ها و کافی شاپ ها با هم یکی هستند. اما این طور نیست و این دو تفاوت های بسیاری با هم دارند. این تفاوت ها می توانند از لحاظ منو، دکور و مواد غذایی که سرو می شوند باشند.

مشخصات بهترین کافی شاپ ها

شاید همه ما به دنبال دانستن معیارهای یک کافی شاپ خوب باشیم. در بهترین کافی شاپ ها، باریستاکار حرفه ای حتما پیش از درست کردن قهوه آن را آسیاب می کند. زیبایی طاهری و تمیزی محیط از دیگر ویژگی های یک کافی شاپ خوب است. در کافی شاپ های حرفه ای هر قهوه را در ظرف مخصوص خودش سرو می کنند، همچنین غذاها در ظروف متناسب با خوشان سرو می شوند. یک کافی شاپ خوب و حرفه ای دارای پرسنلی با برخورد محترمانه و مناسب خواهد بود.

معرفی بهترین کافی شاپ های گیلان


کافی شاپ قهوه تلخ در آستانه اشرفیه

آدرس:  گیلان، آستانه اشرفیه، بلوار گلها، جنب دانشگاه آزاد
شماره های تماس: ۰۹۹۰۳۱۲۶۸۰۹
کافی شاپ قهوه تلخ در آستانه اشرفیه

ثبت ۱۱۸

اگر شما نیز صاحب یک مجموعه کافی شاپ هستید میتوانید براحتی با مراجعه به سامانه ۱۱۸ ایران اقدام به ثبت واحد صنفی خود نمایید . تا علاوه بر معرفیتان ، نام سالن زیبایی شما در لیست بهترین کافی شاپ در گیلان نیز نمایش داده شود .

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه