توضیحات

سایت ۱۱۸

سایت ۱۱۸ ایران بزرگترین بانک اطلاعاتی و ثبت مشاغل میباشد که کمک میکند ، اطلاعات موردنیاز از مشاغل مختلف در سراسر کشور را براحتی بیابید. همچنین اگر صاحب کسب و کاری هستید سامانه ۱۱۸ این امکان را برای شما فراهم می کند که با ثبت در ۱۱۸ شغل ، محصولات و خدماتتان را روزانه به هزاران نفر معرفی کنید و نمایش دهید.

سامانه ۱۱۸ ایران با هدف خدمت رسانی به مشتریان و صاحبان مشاغل و … با بروزترین متد روز و کمترین هزینه در خصوص کلیه مشاغل و کسب و کارها اعم از ثابت ، سیار و …. اقدام به ثبت مشاغل نموده است.

سایت 118

چرا ثبت در ۱۱۸ ایران ؟

تصور کنید که مشتریان به دنبال دندانپزشکی ، قالیشویی ، مشاور املاک ، کافه یا هر کسب و کاری که مورد نیازشان باشد هستند. ما نیاز آنها را به راحتی برآورده می کنیم . زمانیکه کسب و کار شما در سایت ۱۱۸ ایران ثبت باشد ، یا به عبارتی اقدام به ثبت آگهی در گوگل نموده باشید ، مشتری به راحتی با یک جستجوی ساده در گوگل می تواند به کلیه اطلاعات کاری مجموعه شما دسترسی پیدا نماید.

اگر شغل یا کسب و کاری دارید و به دنبال رونق آن هستید ، ثبت خدمات و محصولاتتان در لیست راهنمای مشاغل و سایت ۱۱۸ امریست ضروری . زیرا حضور کسب و کار شما در بانک اطلاعاتی مشاغل موجب بیشتر دیده شما توسط مشتری هدف خواهد شد.

ثبت در ۱۱۸ اینترنتی یا سنتی؟

به طبع با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی اینترنت ثبت در ۱۱۸ ایران به روش سنتی چندان مفید نخواهد بود. در این بخش به بررسی دلایل برتری ثبت مشاغل در سایت ۱۱۸ ایران نسبت به روش سنتی آن می پردازیم :

  • در ۱۱۸ سنتی تنها امکان ثبت شماره تماس مکان یا کسب و کار و … وجود دارد و مشتریان در صورتی که از این طریق اقدام به دریافت اطلاعات نمایند تنها به شماره تلفن شما می توانند دسترسی داشته باشند . در حالیکه سایت ۱۱۸ ایران کلیه اطلاعات کاری شما اعم از شماره تماس ، ساعت کاری ، آدرس و لوکشین دقیق و …. را در اختیار مشتریان قرار می دهد.
  • ۱۱۸ سنتی امکان ویرایش شماره های ثبت شده را به شما نمی دهد و با هر تغییر در شماره ، مکان و … اطلاعات در حالت قدیمی خواهند ماند. این در حالیست که بانک اطلاعاتی مشاغل امکان ویرایش کلیه اطلاعات را به صاحبان کسب و کار می هد.
  • برای ثبت در ۱۱۸ سنتی کاربر یا صاحبان کسب و کار و … نیازمند طی کردن مراحل اداری زیاد و دردسرسازی هستند که با توجه خدمات محدود ارئه شده این روش و ناکارآمدی آن به صرفه نمی باشد. این در حالیست که در سایت ۱۱۸ به آسانی و در کوتاهترین زمان ممکن قادر به ثبت مشخصات کاری خود خواهند بود.
  • سیستم سنتی ۱۱۸ تنها محدود به شهرستان می باشد. این در حالیست که در این سامانه فعالیت به صورت گسترده و در سراسر کشور انجام میگیرد.

این تنها تعداد محدودی از فواید و برتری های ثبت در سایت ۱۱۸ نسبت به شیوه سنتی آن می باشد.

اهمیت ثبت کسب و کار در سایت ۱۱۸ ایران

صرفه جویی در وقت:

وقتتان را هدر ندهید. باثبت در بانک اطلاعاتی مشاغل خدماتی که ارائه میدهید را درکمترین برای طیف گسترده ای از مخاطبانتان تبلیغ خواهدشد.

صرفه جویی در هزینه:

باتوجه به بالا بودن هزینه تبلیغات به روش سنتی و همچنین ناکارآمدی آن در دنیای پیشرفته امروز ، اگر به دنبال انجام تبلیغات موثری برای کسب و کارتان هستید و بودجه محدودی هم دارید ، قطعا بهترین راه برای شما ثبت شغل و کسب و کارتان در سایت ۱۱۸ ایران خواهد بود.

با سایت ۱۱۸ ایران بیشتر دیده شوید:

امروزه اینترنت تقریبا در هر جایی در دسترس است. اگر در بانک اطلاعات مشاغل ثبت باشید میتوانید توسط هر فردی که شما را جستجو میکند دیده شوید.

حضور در جستجوهای آنلاین:

عموم مردم با جستجوی جایی که به دنبالش هستند در صفحه نخست موتورهای جستجو آنها را پیدا میکنند. اگر میخواهید که توسط این نوع از کاربران دیده شوید باید کسب و کارتان را در سایت ۱۱۸ ثبت نمایید.

سخن آخر

شما میتوانید از ۱۱۸ ایران به عنوان اولین بانک اطلاعات اصناف کشور با بیش از هزاران صنف ثبت شده جهت افزایش فروش و انجام تبلیغات هدفمند استفاده نمایید . شما میتوانید با استفاده از این روش تبلیغات تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را به سمت کسب و کار خود جذب نمایید. مشاهده خواهید کرد که چگونه با توجه به بهتر دیده شدن و سهولت دسترسی کاربران به شما هر روز به تعداد مشتریانتان افزوده شده و به راحتی در حال پیشی گرفتن از رقیبانتان هستید.


0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه