توضیحات

ثبت آگهی در گوگل

این مقاله یک راهنمای کلی در خصوص ثبت آگهی در گوگل و تبلیغات مشاغل و کسب و کارها به صورت آنلاین و به روز می باشد. در این مطلب به بهترین و بروزترین راه تبلیغات جهت معرفی بهتر و بیشتر کسب و کار می پردازیم. ثبت در ۱۱۸ بهترین راه برای معرفی کسب و کار شماست. با ما همراه باشید.

ثبت آگهی در گوگل

تبلیغات در صفحه اول گوگل

کاربران عموما وقتی به دنبال پیدا کردن اطلاعاتی در خصوص موضوعی باشند ، در گوگل جستجو میکنند ، برای مثال اگر به دنبال یافتن مشاورین املاک در مازندران یا بهترین دکوراسیون داخلی در گیلان باشند ، با مراجعه به مرورگر گوگل و جستجوی عبارت مورد نظر، نتایج صفحه اول گوگل را باز می کنند . این نتایج شاما مشاغلیست که پیش از این اقدام به ثبت آگهی در گوگل نموده اند.نتایج بدست آمده ازتحقیقات مختلف حاکی ازاینست که بیش از ۹۰درصد کاربران تنها صفحه اول نتایج جستجوی گوگل رامشاهده مینمایند. بنابراین حضور در صفحه نخست جستجوی گوگل به شما کمک می کند تا نتایج برتر جستجوی گوگل باشید و کسب و کار شما پیش از رقیبانتان به کاربران و مشتریان معرفی شود.

از آنجایی که گوگل پرکاربردترین موتور جستجو در دنیای وب به حساب می آید. با بیش از ۲ میلیارد جستجو درروز بهترین روش برای به دست آوردن مشتری و معرفی محصولات و خدمات شماست.

شما میتوانید بااستفاده از ثبت آگهی در گوگل تعداد زیادی ازمشتریان بالقوه را جذب کسب و کار خود نمایید.

آموزش ثبت کسب و کار در گوگل

سامانه اینترنتی ۱۱۸ ، یک سایت دایرکتوری به عنوان بزرگترین بانک اطلاعاتی مشاغل می باشد . که به صاحبان مشاغل این امکان را میدهد که شغل،محصولات و خدمات خودرا روزانه به هزاران نفر نمایش دهند. صاحبان مشاغل می توانند با مراجعه به این سایت و ارسال درخواست ثبت آگهی در گوگل ، اقدام به انجام تبلیغات کسب و کار خود در گوگل نمایند. بعد از ثبت عنوان شغلی در سامانه ۱۱۸ کاربران می توانند پس از جستجوی عنوان شغلی شما به اطلاعات کاری از جمله اطلاعات تماس ، ساعت کاری ، آدرس ، لوکیشن دقیق و نمونه کارها و محصولات و … دسترسی پیدا کنند.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه