توضیحات

بهترین تابلوسازی در تهران

تابلوسازی در تهران رقابت زیادی دارد و مغازه های تابلوسازی زیادی وجود دارند که با هنر و ایده های مختلف بهترین تابلو های تبلیغاتی را خلق میکنند. تابلوسازی یک کار هنرمندانه است و هنر و ایده تابلوساز است که نگاه مشتریان را به خود جذب میکند. بنابراین اگر به دنبال تبلیغ مجموعه کاری خود از طریق تابلوسازی هستید، در ادامه مطلب ما بهترین های تابلوسازی در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

ورود تابلوسازی در ایران

از زمان های گذاشته یکی از راه های تبلیغات تابلوسازی است. تابلوسازی از دهه ۴۰ شمسی وارد ایران شده، تابلو های قدیمی مانند تابلو های امروزی پر زرق و برق و خیرکننده نبوده اما همان تابلو های ساده باعث معرفی کسب و کارها به مردم میشد. تابلو های قدیمی معمولا به صورت خطاطی و یا چاپ نوشته بر روی پارچه، چوب و یا شیشه بود که با گذر زمان و پیشرفت چشمگیری که در صنعت تابلوسازی ایران به وجود آمد تابلو های مدرن امروزی را به وجود آورد.

معرفی بهترین تابلوسازی در تهران همراه با آدرس و اطلاعات تماس

تابلوسازی چیست

تابلوسازی یکی از روش های تبلیغاتی است، که از زمان های قدیم بسیار رایج بوده و به دلیل نامحدود بودن تبلیغ در یک بازه زمانی و همچنین اقتصادی بودن آن محبوبیت بسیار در میان مردم دارد. تنها هدف تابلوسازی، جذب مشتری است و مشتری، تنها هدف اصلی در هر نوع کسب و کار است.

تابلو های تبلیغاتی دنیای بسیار گسترده و قدمتی دیرین دارد و همچنین انواع مختلفی دارند که در ادامه مطلب با آن ها آشنا خواهید شد. تابلو های تبلیغاتی که به نمایش می گذاریم باید جذاب و زیبا باشند تا بتوانند نگاه مشتریان را به خود جذب کنند، در واقع جذب نگاه مشتری هدف اصلی در صنعت تابلوسازی است

انواع تابلو های تبلیغاتی

  • چلنیوم
  • نئون
  • لایت باکس
  • تابلو پولکی
معرفی بهترین تابلوسازی در تهران همراه با آدرس و اطلاعات تماس

تابلو چلنیوم

تابلوهای چلنیوم به تابلو هایی گفته میشود که در آن ها از حروف برجسته استفاده شده باشد و لبه حروف ها یعنی درست از نقطه شروع برجستگی از چلنیوم استفاده شده باشد. چلنیوم معمولا به رنگ های طلایی و نقره ای است. چلنیوم مهم ترین قسمت این تابلو ها میباشد. تابلو های چلنیوم زیبایی منحصر به فردی دارند، این تابلو ها در روز با نور آفتاب بازتاب خیره کننده و در شب با نور های smd جلوه خاصی دارند.

مزایا تابلو چلنیوم: از مزیت های این مدل از تابلو ها میتوان به طول عمر بالا و بهینه سازی در مصرف انرژی، تنوع در ایجاد هرگونه طرح و رنگ و سایز، جذابیت بالا با نورپردازی چشم گیر، قابلیت سرویس آسان و مقاوم بودن در برابر شرایط جوی و همچنین قابلیت شست و شو اشاره کرد.

تابلو نئون

تابلو های نئونی به لامپ هایی گفته میشود که جنس آن ها از شیشه میباشد و درون آن ها دو نوع گاز نئون و آرگون قرار دارد و هر کدام از این گاز ها برای رنگ های متفاوت استفاده میشود. تابلوسازان با استفاده از تخلیه الکتریکی گاز نئون از آن برای ساخت تابلوهای زیبا همراه با دید در شب فوق‌العاده استفاده می‌کنند. از تابلو های نئون برای دکوراسیون فضای داخلی هم استفاده میشود. تابلو های نئونی جزو تابلو های ترند در دنیای امروزی است.

معرفی بهترین تابلوسازی در تهران همراه با آدرس و اطلاعات تماس

مزایا تابلو نئون: از مزیت های تابلو نئونی میتوان به زیبایی و مدرن بودن در عین اصالت، نصب آسان و طول عمر بالا، قیمت مناسب و مصرف برق پایین و تنوع رنگی اشاره کرد.

لایت باکس

تابلو لایت باکس تابلو هایی هستند که محتوای تبلیغاتی آن ها در داخل یک باکس شیشه ای یا طلق قرار میگیرد. تابلو های لایت باکس هم در فضای داخلی و هم در فضای بیرونی مورد استفاده است. ضخامت تابلو های لایت باکس با توجه به کارکرد آن ها متفاوت است. لایت باکس میتواند به صورت آویز، ایستاده و سقفی، یک طرفه و دو طرفه باشد.

مزایا لایت باکس: از مزیت تابلو های لایت باکس میتوان به سبک وزن بودن و قابلیت حمل و استحکام بالا اشاره کرد.

تابلو پولکی

تابلو پولکی، یک نوع از تابلو های جدید و مدرن در دنیای تابلوسازی است که نمای فوق العاده درخشان و منحصر به فرد را با خود به همراه دارد، در ساخت تابلو پولکی از یک نوع پلاستیک نرم به نام تایل استفاده میشود و تایل ها توسط فنر های فلزی به بخش پنل متصل می شوند. این سبک از تابلو ها بیشتر به عنوان تابلو مغازه و فروشگاه و تابلو های شرکتی مورد استفاده میباشد.

مزایا تابلو پولکی: از مزیت های این مدل از تابلوها میتوان به چشم گیری و منحصر به فرد بود آن، قابلیت حرکت با وزش باد و انعکاس نور خورشید، قابلیت نورپردازی در شب، مقاوم بودن در شرایط جوی و نیز نصب و راه اندازی آسان و ماندگاری بالا اشاره کرد.

قیمت تابلوسازی

با توجه به دنیای گسترده صنعت تابلوسازی، قیمت تابلو های تبلیغاتی با نوع تابلو و متریال های مصرفی سنجیده میشود و پس از اعمال مرحله طراحی به سفارش دهنده اعلام میگردد و همانطور که گفته شد تابلوسازی، اقتصادی ترین روش در تبلیغات است.

انتخاب تابلوسازی مناسب

انتخاب تابلوسازی در تهران اهمیت بسیار بالایی دارد و تابلوسازی های متعدد و کوچک و بزرگ در تهران، انتخاب و رسیدن مشتری به بهترین تابلوساز را بسیار مشکل کرده است. تلاش ما مبنی بر این است که با اطلاعاتی که در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم از جمله انواع مختلف تابلو، مزایا و کاربرد آن ها و بهترین های تابلوسازی در تهران شما بتوانید بدون دغدغه و صرف وقت زیاد با اطمینان خاطر به آن ها مراجعه کرده و کار خود را به دست ماهر ترین افراد بسپارید.

لیست بهترین تابلوسازی ها در تهران


تابلوسازی پایتخت در تهران

مدیریت: صمدی
آدرس: تهران تهرانپارس خیابان رهبر
شماره تماس: ۰۹۱۲۹۵۳۶۰۹۶ ، ۰۹۱۹۶۵۱۴۰۴۷

معرفی بهترین تابلوسازی در تهران همراه با آدرس و اطلاعات تماس

تابلوسازی نگاه در تهران

مدیریت:سجاد ترابی
آدرس: تهران تهرانپارس خیابان رهبر
شماره تماس: ۰۹۱۲۹۵۳۶۰۹۶ ، ۰۹۱۹۶۵۱۴۰۴۷
معرفی بهترین تابلوسازی در تهران همراه با آدرس و اطلاعات تماس

ثبت واحد صنفی در ۱۱۸

اگر شما هم دارای مجموعه تابلوسازی در تهران هستید، می توانید براحتی با مراجعه به سامانه ۱۱۸ ایران اقدام به ثبت واحد صنفی خود نمایید. تا مجموعه شما نیز پس از بررسی و تایید در لیست بهترین تابلوسازی در تهران قرار بگیرد.

5/ 5
عالی
عالی100%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

بسیار عالی

Rated 5,0 out of 5
۲۶ آذر ۱۴۰۰

دنبال تابلوسازی در تهران بودم با معرفی شما پیداش کردم ممنونم از شما

Avatar for احمد
احمد

عالی

Rated 5,0 out of 5
۲۴ آذر ۱۴۰۰

مطلبتون خیلی مفید و عالی بود ممنونم بابت این معرفی خوب

Avatar for Alireza
Alireza

فرم ثبت دیدگاه