توضیحات

اقامتگاه بومگردی بام رودبار

یکی از نیاز های اساسی انسان به طبیعت رفتن و گردش است تا تمامی خستگی ها و افسردگی ها را از خود دور کند. کمتر کسی پیدا می شود گشت و گذار در طبیعت را دوست نداشته باشد، طبیعت حس زندگی را به انسان القا میکند. در ادامه مطلب به شما عزیزان اقامتگاه بومگردی بام رودبار در گیلان را معرفی خواهیم کرد تا اوقات فراغت خود را در آن جا بگذرانید.

معرفی و موقعیت مکانی

همانطور که از نام این اقامتگاه مشخص است، این اقامتگاه در شهرستان رودبار در روستای ییلاقی دارستان واقع شده است. این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۷ هکتار با زیر بنای ۲۶۰ متر مربع  در ۲ طبقه است. در ساخت اقامتگاه بومگردی بام رودبار از چوب استفاده شده و توانسته بافت روستایی و سبک خانه های تلاری روستاهای گیلان را حفظ کند.

امکانات اقامتگاه

این اقامتگاه دارای ۱ اتاق خصوصی و ۱ سوئیت در طبقه همکف و ۳ اتاق اقامتی خصوصی در طبقه اول است. ظرفیت پذیرایی اقامتگاه بومگردی بام رودبار ۵۰ نفر است.

در طبقه همکف یک آشپزخانه عمومی است که امکان پخت‌ و‌پز غذا برای گردشگران فراهم شده ‌است. این اقامتگاه دارای انواع غذاهای گیلانی با کیفیت مرغوب است که طبق میل شما عزیزان سرو میشود. همچنین با یک لیوان چای آتیشی هنگام غروب دورهمی هایتان را تکمیل می کند.

امکان پیاده روی در طبیعت و همچنین مسیر دوچرخه سواری برای شما عزیزان فراهماست. از دیگر خدمات این اقامتگاه میتوان به پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۳۰ ماشین اشاره کرد. ضمن اینکه همه‌ی اتاق‌ ها دارای تلویزیون هستند.

جاذبه های گردشگری

چشمه آب معدنی سنگرود، تپه مارلیک، یکی از ۵ تپه باستانی در دره گوهررود، غار اسپهبدان، غار یخی درفک، چشمه آب معدنی داماش، منطقه حفاطت شده سیاهرود، آبشار کلشتر، دریاچه ویستان بره سر؛ که به طور طبیعی بر اثر زلزله به وجود آمده، ییلاقات سلانسر، دریاچه عروس، روستای شاه شهیدان رودبار، غار آبی دیورش؛ غاری به سوی داخل زمین که آب آن آرام و سرد است، جنگل نقله بر، آبشار خلشکوه، روستای اسکولک، منطقه عمارلو، کوه درفک و چشمه آبگرم ماستخور از جمله جاذبه های طبیعی و تاریخی این منطقه می باشند.

منظره روستایی اقامتگاه بومگردی بام رودبار

باتوجه به اینکه اقامتگاه بومگردی بام رودبار در روستای ییلاقی دارستان واقع شده است. بهترین زمان برای سفر به این روستا در فصل بهار و تابستان است. در فصل زمستان این روستا سراسر پوشیده از برف می شود. البته که این اقامتگاه به سیستم گرمایشی مجهز است.شما عزیزان میتوانید در محیط تلاری این اقامتگاه بسیار زیبا منظره ی برفی فوق العاده ای را شاهد باشید.


اقامتگاه بومگردی بام رودبار در گیلان

آدرس: گیلان شهرستان رودبار روستای ییلاقی دارستان اقامتگاه بوگردی بام رودبار
شماره تماس: ۰۹۱۱۳۳۸۹۶۶۳

ثبت واحد صنفی در ۱۱۸

اگر شما هم دارای اقامتگاه بومگردی در گیلان هستید، می توانید براحتی با مراجعه به سامانه ۱۱۸ ایران اقدام به ثبت اقامتگاه بومگردی خود نمایید. تا مجموعه شما نیز پس از بررسی و تایید در لیست بهترین اقامتگاه بومگردی در گیلان قرار بگیرد.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه