توضیحات

ثبت در ۱۱۸

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و دنیای مدرنیته امروزی تبلیغات اینترنتی به مهمترین و بهترین نوع تبیلغات تبدیل شده است. در دنیایی که مردم بیشتر تمایل دارند از اینترنت برای کارها و رفع نیازهای خود استفاده کنند تبلیغات اینترنتی در اولویت قرار خواهد داشت.در این مطلب قصد داریم به شما یک راه حل کارا برای بهبود بخشیدن به کسب و کارتان معرفی کنیم. می توانید با ثبت در ۱۱۸ کسب و کار خود را در گوگل به هزاران نفر معرفی کنید.

ثبت کسب و کار در گوگل

تبلیغات اینترنتی

به مجموعه ای از ابزارهای اینترنتی برای رساندن پیام های تبیلغاتی و معرفی کسب و کار به کاربران اینترنت،تبلیغات اینترنتی گفته می شود. یا به عبارتی، به روش های تبلیغاتی که از فضای اینترنت استفاده می کنند تبلیغات اینترنتی گفته می شود.

معرفی کسب و کار در گوگل

در عصر حاضر و با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، راه های سنتی تبلیغات کمرنگ و ناکارآمد شده اند. اینروزها که کلیه کارها اینترنتی و از طریق گوگل انجام میشود ارائه راههای سنتی برای تبلیغات چندان جوابگو نیست. امروزه راه های کاربردی تری برای تبلیغات وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به ثبت در ۱۱۸ اشاره کرد.

با توجه به اینکه در هر ثانیه، ۲.۳ میلیون کاربر از سراسر جهان در گوگل یک عبارت را جستجو می‌کنند انجام تبلیغات در گوگل کارآمدترین نوع تبلیغات در چند سال اخیر عنوان شده است.

ساز و کار تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل از کاربردی ترین راههای فروش محصولات و خدمات محسوب می شود. اگر شرکتی دارید ومی خواهید خدماتتان را معرفی کنید براحتی میتوانید با ثبت در ۱۱۸ به این مهم دست یابید.

با ثبت در ۱۱۸ شرایط شغل و کسب و کارتان در گوگل را بهبود خواهید بخشید . با این کار افراد شما را میشناسند و می یابند و راحت تر به محل کارتان دسترسی پیدا میکنند. به اینصورت که این امکان به صاحبان مشاغل داده میشود تا با ثبت صنف خود در گوگل برنده رقابت با رقیبان باشند . این نوع آگهی بر اساس کلمات کلیدی که کاربران جست و جو می کنند نمایش داده می شود.

تعریف دایرکتوری کسب و کار

دایرکتوری کسب و کار ، لیستی از کسب و کارها را همراه اطلاعات اولیه و اصلی آن‌ها ارائه می دهند.
دایرکتوری کسب وکار آنلاین، لیست‌هایی هستند که در آن کاربران می توانند به اطلاعات مربوط به هر کسب و کار نظیر تصاویر نمونه کارها ، ویدوئو ، محتوای تخصصی، آدرس وبسایت، لوکشین و مکان ، ساعت های کاری، اطلاعات تماس و … دسترسی پیدا کنند.
دایرکتوری‌های کسب و کار آنلاین می‌توانند موجب بازدهی بالاتر سایت، افزایش بازدید آنلاین و جذب بیشتر مشتری شوند.

مزایای ثبت کسب و کار در گوگل

ثبت کسب و کار در گوگل از مزایای بسیاری برخوردار می باشد. وقتی شغل شمادر گوگل ثبت باشد،مخاطبین شما با جستجوی نام مجموعه کاریتان میتوانند به بسیاری ازاطلاعاتتان دسترسی پیدا کنند. وجود عنوان شغلی شما در گوگل به کسب و کارتان اعتبار میبخشد و اعتماد مشتریان را به خود جلب میکند. همچنین مخاطبین شما قادر خواهند بود که نظرات خود را درخصوص مجموعه کاری شما بیان کنند. ثبت در ۱۱۸ این امکان را برای مخاطبینتان فراهم میکند که به راحتی به اطلاعات کاریتان دسترسی پیدا کرده و مراجعه نمایند.

حضور کسب و کار شما در گوگل تا حد زیادی می تواند به موفقیت یا شکست مجموعه کاری شما کمک نماید. حضور و رتبه شما در صفحه و ده خط اول گوگل از همه شاخص های کیب و کار موثرتر و مفیدتر خواهد بود. این امر همواره این امکان را فراهم میکند که پیش از رقیبانتان در دسترس مخاطبینتان قرار بگیرید.

اهداف تبلیغات در گوگل

هدف از تبلیغات در گوگل شاما موارد زیادی می شود. از مهمترین اهداف ثبت در ۱۱۸ و کسب و کار در گوگل می توان به چهار مورد زیر اشاره کرد:

  • کسب بهترین نتیجه به دلیل هدفمند بودن تبلیغ
  • تبلیغ برند خود در گسترده ترین شبکه جهانی
  • رقابت با بزرگترین برندها
  • کنار گذاشتن تبلیغات سنتی و کاغذی و ورود به دنیای نوین تبلیغات
ثبت در گوگل چگونه به رشد کسب و کار کمک می نماید؟

اینروزها باهمه گیری گوشیهای هوشمند،اینترنت و تکنولوژی آسانترین راه برای دستیابی به اطلاعات جستجو در صفحه اول گوگل میباشد. حضور واحد صنفی و اطلاعاتتان در صفحه اول گوگل بصورت گسترده شمارا معرفی نموده و هزاران کاربر جستجوگر را به مجموعه کاریتان سوق میدهد. مخاطبین شما براحتی با جستجوی نام مجموعه کاریتان میتوانند به شما دسترسی پیدا کرده ، تماس گرفته یا مراجعه نمایند.

بدون شک این امکان برای صاحبان مشاغلی که به هنوز بصورت سنتی و کاغذی اقدام به تبلیغات مینمایند امکانپذیر نیست . این مشاغل تنها همان دسته از مشتریان و مخاطبان خود را خواهند داشت که از قبل با مجموعه شان آشنایی دارند . این در حالیست که ثبت در ۱۱۸ و گوگل راه را برای ورود مشتریان جدید و بیشتر و رونق کسب و کار باز می کند.

معرفی سامانه اینترنتی ۱۱۸

۱۱۸ ایران اولین بانک اطلاعات اصناف کشور ایران با بیش از هزاران صنف ثبت شده در کشور پیشگام در امر اطلاع رسانی به هموطنان کشور می باشد. سامانه اینترنتی ۱۱۸ ایران ،  یکی از بزرگترین بانک های اطلاعاتی مشاغل کشور است که به مخاطبین کمک می کند راحت تر، اطلاعات صاحبان مشاغل را در هر نقطه از ایران بیابند و همچنین صاحبان مشاغل ، شغل خود و محصولات و خدماتی را که ارائه می دهند روزانه به هزاران نفر نمایش دهند.

خدمات ارائه شده در سامانه اینترنتی ۱۱۸

خدمات ارائه شده در سامانه ۱۱۸ در ۳ ردیف انجام میشود که عبارتند از :

  • صفحات ساده
  • صفحات ویژه
  • صفحات فروشگاهی

برای بررسی امکانات ارائه شده در هریک از این خدمات و اطللاع از تعرفه ها می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

روش ثبت در ۱۱۸

برای ثبت در سامانه ۱۱۸ می توانید فرم موجود در سایت را تکمیل و ارسال نمایید . کارشناسان سامانه اینترنتی ۱۱۸ در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت . برای دسترسی به فرم ثبت نام می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

چرا باید کسب و کارمان را در گوگل ثبت کنیم؟

این روزها با توجه به اینکه عموم مردم نیازهایشان را از طریق اینترنت و گوگل رفع می کنند، دیده شدن در این فضا برای هر کسی و کاری واجب و با اهمیت است. طبیعتا صاحبان کسب و کار نباید به مشتریان همیشگی خود و فعالیت به صورت حضوری اکتفا کنند. بنابراین برای بهتر دیده شدن همچنین جلب اعتماد بیشتر مشتریان نیاز است که کسب و کارمان را در گوگل معرفی کنیم.

از چه راه هایی می توانیم کسب و کارمان را در جستجوی گوگل قرار دهیم؟

شما می توانید با ثبت کسب و کار خود در بسیاری از سامانه های ثبت مشاغل که با عنوان بانک های اطلاعاتی مشاغل وجود دارند، تمام اطلاعات شغلی خود را به مردمی که در گوگل در جستجو هستند معرفی نمایید. همچنین شما می توانید با خرج کردن پول بیشتری یک سایت ماندگار و حرفه ای برای کسب و کار و محصولات خود داشته باشید. کاربران می توانند به صورت کاملا انلاین از محصولات شما خرید کنند و یا از خدمات شما بهره مند شوند.

بهترین روش برای دیده شدن کسب و کارمان چیست؟

از آنجایی که امروزه دیگر روش های تبلیغاتی سنتی چندان کارایی و کاربردی نداشته و منسوخ شده اند، بهترین روش برای دیده شدن هرچه بیشتر کسب و کارها حضور در صفحه نخست موتورهای جستجو می باشد.

5/ 5
عالی
عالی100%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

سوال

Rated 5,0 out of 5
۲۳ تیر ۱۴۰۰

سلام صفحات تا چه مدت روی سایت باقی میمونن؟

Avatar for صداقت نیا
صداقت نیا

پاسخ به این دیدگاه

سلام

صفحات یکساله هستن

بعد از یکسال هم میتونید مجددآ تمدید کنید

ثبت در 118

Rated 5,0 out of 5
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

سلام

همه شغل ها میتونن ثبت شن؟

Avatar for ابراهیمی
ابراهیمی

پاسخ به این دیدگاه

سلام

بله

امکان ثبت برای تمامی مشاغل وجود دارد

بسیار عالی

Rated 5,0 out of 5
۲۲ خرداد ۱۴۰۰

خیلی کاربردی بود

ممنون

Avatar for ایمان پور
ایمان پور

عالی

Rated 5,0 out of 5
۲۲ خرداد ۱۴۰۰

بسیار مطلب کامل و مفیدی بود استفاده کردم.

Avatar for مونا رستم نژاد
مونا رستم نژاد

فرم ثبت دیدگاه