میدان صیقلان، خیابان شریعتی، روبروی بانک اقتصاد نوین

36040

01333360865

3611

  • مهسا کامپیوتر شعبه ۲

آیا اطلاعات این مکان ناقص یا اشتباه است؟ لطفا گزارش بدهید!

توضیحات

مهسا کامپیوتر شعبه ۲

خدمات کامپیوتری از دسته مشاغل مرتبط با کامپیوتر و تجهیزات جانبی کامپیوتر چه سخت افزار و چه نرم افزار گفته می شود که در آن به بررسی و رفع مشکلات رایانه ای، ارتقاء و بروزرسانی نرم افزاری و سخت افزاری و گاها در کنار آن فروش لوازم جانبی و قطعات کامپیوتر  می پردازند. مهسا کامپیوتر رشت از جمله مراکز تخصصی طراحی و چاپ کارت ویزیت، تراکت، سربرگ و پاکت (ست اداری)، بروشور، پوستر، کاتالوگ، فولدر، فاکتور، لیبل و … می باشد. این مجموعه مبتکر و مجری اولین وب سایت سفارش آنلاین چاپ در گیلان بوده و یکی از کامل ترین مجموعه های چاپ را از نظر جنس، سایز و تنوع فراهم نموده است.

مهسا کامپیوتر شعبه 2

دنیای چاپ و دیجیتال در رشتمجموعه مهسا کامپیوتر ارائه دهنده طرح های زیبا و مبتکرانه می باشد که مشتریان گرامی می توانند هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین (جهت سهولت در سفارش) سفارشات طراحی و چاپ خود را ثبت و دریافت نمایند. همچنین شما می توانید از طریق راه های آنلاین و تماس با این مجموعه از لیست قیمت مهسا کامپیوتر رشت آگاه شوید و خدمات دریافت کنید.

چرا مهسا کامپیوتر را انتخاب کنید؟

  • تجربه و تخصص: مهسا کامپیوتر با سال‌ها تجربه در زمینه چاپ و خدمات دیجیتال، می‌تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.
  • معتبر و قابل اعتماد: مهسا کامپیوتر، مرکزی معتبر و قابل اعتماد است، که می‌توانید با خیال راحت از آن خدمات دریافت کنید.

مهسا کامپیوتر، دنیای چاپ و دیجیتال را به شما هدیه می‌دهد.

مهسا کامپیوتر شعبه 2

تماس با مهسا کامپیوتر

این مجموعه اولین و تنها مرکز چاپ مستقیم دیجیتال بر روی پارچه در استان گیلان می باشد. چاپ های صد در صد قابل شستشو برای پرچم، بنر، بیل بورد، عکس، پوشاک، روسری و شال، پرده، رومبلی و همچنین کارهای دارای انواع کاربرد های تزیینی و تبلیغاتی آماده ارائه خدمات می باشد. با توجه به اینکه مهسا کامپیوتر رشت سالهاست که به صورت تخصصی به چاپ روی انواع سطوح مختلف مشغول می باشد امکان چاپ روی انواع پارچه به صورت مستقیم در ابعاد بزرگ نیز برای این مجموعه فراهم می باشد. همچنین مهسا کامپیوتر رشت شعبه ۲ با استفاده از آخرین تکنولوژی چاپ و عدم محدودیت در انتخاب رنگ و طرح مورد نظر از مجموعه های بر. شما می توانید پارچه مورد نظر خود را در اختیار ما قرار دهید و ما نیز عکس و یا طرح مورد نظر شما را روی آن چاپ می کنیم. حتی اگر یک عدد سفارش دارید هیچ نگران نباشید، مهسا کامپیوتر رشت این کار را برای شما به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. برای برقراری ارتباط با این مجموعه می توانید از طریق شماره مهسا کامپیوتر رشت با آن ها تماس بگیرید و شاهد خدمات بی نظیر آن ها باشید.

شماره تلفن مهسا کامپیوتر رشت : ۰۱۳۳۳۲۳۹۰۰۴ – ۰۱۳۳۳۲۶۳۸۹۳

مهسا کامپیوتر شعبه 2

معرفی دیگر مجموعه ها

مهدی کامپیوتر رشت نیز از دیگر مجموعه ها می باشد که مرکز چاپ سربرگ و چاپ گلاسه است و سعی دارد تا از بهترین جنس کاغذ جهت طراحی محصول برای شما استفاده کند، زیرا بالا بودن چاپ سربرگ می تواند برای کسب و کارها اعتبار بیشتری جذب کند. به همین خاطر است که انتخاب کاغذ در چاپ اهمیت بالایی پیدا می کند. جهت چاپ بروشور تبلیغاتی به صورت کاملا سفارشی از لحاظ نحوه طراحی با انتخاب به شکل مستقیم تماس برقرار نمایید.

همچنین مجموعه مهسا کامپیوتر لاهیجان با داشتن دستگاه های پیشرفته آماده ارائه انواع خدمات چاپ روی متریال های پرز دار همچون تابلو فرش و تابلوهای نفیس و موکت ها و فرش ها را دارد. شما می توانید عکس دلخواه خود را برایشان ارسال کرده تا آن را روی تابلو فرش چاپ کرده و برای شما به تمام نقاط گیلان و ایران ارسال کند.

سخن پایانی

خدمات مهسا کامپیوتر به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه طراحی و چاپ محصولات گوناگون ارائه می‌دهد. مجموعه مهسا کامپیوتر متخصص در طراحی و چاپ کارت ویزیت، تراکت، سربرگ و پاکت (ست اداری)، بروشور، پوستر، کاتالوگ، فولدر، فاکتور، لیبل و سایر محصولات چاپی است. با بهره‌گیری از تجارب و دانش تخصصی خود، مهسا کامپیوتر به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد تا نیازهای چاپی آن‌ها را به بهترین شکل ممکن برآورده سازد. از طراحی مدرن، خلاقانه و جذاب تا چاپ با کیفیت بالا، مهسا کامپیوتر تمام تلاش خود را برای ارضای مشتریانش به کار می‌گیرد.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه


پیام به واتس اپ