مخفی

این واحد صنفی تعطیل می باشد

56055

مخفی

مخفی

1768

,

آیا اطلاعات این مکان ناقص یا اشتباه است؟ لطفا گزارش بدهید!

توضیحات

مرکز پیش دبستانی و مهدکودک آئین تربیت بر پایه خلاقیت و مونته سوری

مدیریت : خانم خوشحال (کارشناس روانشناسی)

پذیرش کودکان :

۲ تا ۶ سال

مدارک مورد نیازثبت نام
۱-فتوکپی شناسنامه همراه با اصل آن
۲- فتوکپی کارت واکسیناسیون همراه با اصل آن
۳-گواهی پزشک مبنی بر صحت وسلامت کودک
۴- نتیجه آزمایش طبی در خصوص آزمایش انگل
۵-سه قطعه عکس
۶- تکمیل وتحویل پرسشنامه ها وکاب پرونده کودک
۷-فیش پرداخت شهریه کودک

مقررات عمومی :

۱-ساعت کار مهدکودک از۶:۴۵صبح تا ۱۳:۴۵ظهر می باشد.
۲-از والدین گرامی خواهشمنداست کودک خود را راس ساعت ثبت نام شده تحویل وترخیص نمایند.
۳-خواهشمنداست غیبت کودکان خود را دراسرع وقت به مهدکودک اطلاع دهیدودر صورت بیماربودن کودک جهت پیشگیری از شیوع بیماری در مهدکودک از آوردن فرزندتان خودداری فرمایید،زیرا مهدکودک از پذیرش کودکان بیمار تا بهبودی کامل معذور است.
۴-تعطیلات مهدکودک تابع تقویم وتعطیلات رسمی کشور است وشهریه کودک برای این ایام از جمله فروردین ماه به طور کامل دریافت میگردد.
۵-استفاده از وسایل زینتی مانند گوشواره،گردنبند،انگشتر در مهدکودک جهت مسایل ایمنی وامنیتی،ممنوع است ودر صورت استفاده وگم شدن وسایل یاد شده ،مهد هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
۶-خواهشمنداست در صورت ترخبص کودک وسایل شخصی وی را از مهد کودک تحویل بگیرید،درغیر این صورت حداکثر وسایل تا یک ماه نگهداری می شودواز آن تاریخ به بعد مهد در قبال وسایل هیچ گونه مسئولیتی ندارد.همچنین مهد در حفاظت از اسباب بازیهایی که توصیه نشده است مسئولیتی ندارد.
۷-پیش از پایان دوره آمادگی کارت پایان دوره ،توسط مهد تهیه شده که فقط به کودکانی اعطاء می شود که تمام سال تحصیلی را در کلاس آمادگی۱(۴تا۵سال)ویا آمادگی ۲(۵تا۶سال) حضور داشته باشند.
۸- خواهشمند است کودکان را راس ساعت تعیین شده در مهد حضور یابد تا از برنامه های آموزشی عقب نمانند.
۹-از آوردن تنقلات غیربهداشتی از جمله چیپس وپفک و….جدا خودداری شود.
۱۰-در صورت تمایل برای ترخیص کودکتان از مهد کودک لطفآ از ۱۰ روز قبل اعلام فرمایید تا مهد برای جایگزینی کودک دیگری با فرزند شما اقدام نماید.
۱۱-مهدکودک در برنامه ریزی وهماهنگی سرویس،معرفی فرد ذیصلاح،نظارت بر نحوه سرویس دهی رانندگان به کودکان دخالت دارد ولی حفظ سلامت کودکان در هنگام رانندگی ورفت وآمد به عهده راننده است.
۱۲-شرکت والدین در جلسات آموزشی،مشاوره وسخنرانی بسیار حایز اهمیت است،بنابراین خواهشمند است در صورت امکان در این برنامه ها شرکت نمایید.
۱۳-تغذیه ومیوه کودک در ظرف دردار ومحکم قرار داده شود تا از آلوده شدن ،خراب وله شدن ویا کثیف شدن دیگر وسایل جلوگیری شود.
۱۴-اگر وسیله ای از کودک در مهد جا مانده ویا با وسیله کودک دیگری تعویض شده ،سریعا به مهد اعلام فرمایید تا پیگیری شود.
۱۵-در خصوص تغذیه مشترک با مهد کودک همکاری نموده وطبق لیستی که تحویل داده می شود عمل نمایید چرا که کودکان به آنچه دیگران مصرف می کنندخیلی توجه دارند وهرآنچه شما برایشان تهیه کرده باشید به اندازه خوراکی دوستانشان برایشان جالب نیست.
۱۶-چون مهد با دریافت شهریه های کودکان ،هزینه های خود را تامین می کند،خواهشمند است ،شهریه کودکان را تا پنجم هر ماه پرداخت نمایید.
۱۷-در صورتی که می خواهید جایزه ای برای فرزندتان تهیه کنیدلطفا با مهد هماهنگی فرمایید تا علاوه بر راهنمایی شما در تهیه نوع جایزه ،زمان مناسبی برای دادن آن به کودک تععین نمایید.
۱۸-خواهشمند است آموزش پیش دبستانی را جدی بگیرید واز غیبت های مکرر کودک جلوگیری به عمل آورید.
۱۹-خواهشمند است از اطلاعیه ها ومطالب ودیگر مواردی که بر روی تابلوی اعلانات مهدکودک ،جهت آگاهی شما از برنامه های مهد نصب می گردد،توجه فرمایید. پدر ومادر گرامی پیشاپیش از همکاری شما ورعایت مقررات عمومی مهدکودک سپاسگذاریم امیدواریم اوقات پرباری را در کنار یکدیگر سپری کنیم.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه


پیام به واتس اپ