ابتدای سعدی نرسیده به بازار روز

34011

,

01333226990

1603

  • فروشگاه کیف و کفش ست سیتی

آیا اطلاعات این مکان ناقص یا اشتباه است؟ لطفا گزارش بدهید!

توضیحات

فروشگاه کیف و کفش ست سیتی

ست سیتی همانطور که از نامش پیداست دنیایی برای ست کردن کیف و کفش است. هنوز هم ست‌کردن کیف و کفش یکی از ترندهای پرطرفدار دنیای مد است. و البته برند های معروفی هم به تولید کیف و کفش هماهنگ یا همان ست رسیده بودند. کنار هم قرارگرفتن کیف‌ها و کفش‌های هماهنگ در فروشگاه‌ها روند خرید این دو کالا در کنار یکدیگر را رشد چشم‌گیری داده بود. که البته فروشگاه ست سیتیِ هم از آن بی دریغ نبود.

بهترین فروشگاه کیف و کفش

ست سیتی رشت جزوه بهترین فروشگاه های کیف و کفش است که در صنف خود بهترین هارا ارائه میدهد و با راه اندازی سایت ست سیتی خرید را برای مشتریان خود بسیار آسان کرد خرید از سایت ست سیتی رشت برای مشتریانی که در استان های دیگر ساکن هستند و میل به خرید از ست سیتی را داشتند هم ممکن ساخت و به این صورت فروش در کل کشور پوشش داده شد.

ست سیتی سبزه میدان رشت انواع کیف و کفش را ارائه میدهد، کیف دوشی، کیف دستی، کیف هلالی، کیف کتابی، کیف باگت، کیف تک بندو … کالج و کتونی و کفش پاشنه بلند و صندل و…  ست سیتی کفش مد روز را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

چند نکته برای انتخاب کیف و کفش مناسب

برای مصرف روزمره بهترین انتخاب، کفش با پاشنه های تخت، کتانی و کوله پشتی و کیف های بزرگ بهترین انتخابی هستند کفش های پاشنه بلند و کیف کوچک مناسب موقعیت های رسمی است به همین دلیل بهتر است قبل خرید به موقعیتی که در آن قرار میگرید فکر کنید و سپس دست به خرید بزنید.

جنس کیف و کفش ها هم در  است برای مثال استفاده از کیف و کفش چرم مات میتواند برای موقعیت های رسمی یا نیمه رسمی انتخاب مناسبی باشد کیف و کفش چرم مناسب استفاده روزمره و همچنین کیف و کفش ورنی بیشتر مناسب مهمانی های شبانه است

کفش های پاشنه بلند مخصوص مهمانی ها هستند و کتانی ها و اسنیکرزها مناسب جمع های دوستانه و خودمانی هستند و میتواند بهترین انتخاب باشد.

همین طور که کفش مناسب برای مهمانی ها جشن ها موقعیت های رسمی و روزمره باهم متفاوت است و باید به نسبت موقعیت کفش مناسب را انتخاب کنیم باید در انتخاب کیف هم دقت کافی را داشته باشیم

مدتی قبل برای موقعیت های رسمی از کیف دستی استفاده میشد اما امروزه کیف دستی های بزرگتری طراحی شدند که برای ساختن یک استایل نیمه رسمی جایگزین کیف دستی ها شدند، کیف های بزرگتر و ساده تر هم دیگر مدل هایی هستند که بهتر است استفاده از آن ها را به موقعیت های روزمره محدود کنید.

یکی از ایده های جالب استایلیست ها که مورد توجه قرار گرفت و به آن ست آوانگارد میگویند این است که رنگ رژلبتان را با رنگ کفشتان ست کنید و برای انتخاب رنگ کیف از رنگ یقه لباستان استفاده کنید، با استفاده از این روش می توانید رنگ هایی را کنار هم بنشانید که ظاهرا با هم سنخیتی ندارند؛ اما متفاوت بودنشان باعث زیبایی شان می شود. کفش قرمز و کیف صورتی در این دسته قرار می گیرد

توصیه

استایل هر خانمی چیزهای زیادی درباره سلیقه و حتی شخصیتش می گوید و کیف و کفش زنانه بخش مهمی از استایل هستند پس بهتر است با خرید از فروشگاه ست سیتی رشت یه استایل خاص را به خودتان هدیه کنید و سلیقه خاص خودتان را به رخ بکشید.

 

 

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه


پیام به واتس اپ