میدان توشیبا ، بطرف نیروی دریایی ، روبروی پارک نارون ۲

39164

01333615241

16455

,

  • فروشگاه مجاز اسلحه و مهمات جهان شکار

آیا اطلاعات این مکان ناقص یا اشتباه است؟ لطفا گزارش بدهید!

توضیحات

فروشگاه مجاز اسلحه و مهمات جهان شکار

یجان‌انگیز و تفریحی جذاب است که نیاز به تجهیزات و لوازم مخصوص دارد. انتخاب یک فروشگاه مجاز و معتبر برای خرید اسلحه و مهمات، می‌تواند به شما در تهیه تجهیزات باکیفیت و ایمن کمک کند. فروشگاه مجاز اسلحه و مهمات جهان شکار، یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین فروشگاه‌های اسلحه و مهمات در گیلان است، که با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات، می‌تواند نیازهای شما در زمینه شکار را برآورده کند.

قوانین خرید اسلحه در ایران

در ادامه مقاله فروشگاه مجاز اسلحه و مهمات جهان شکار بیان شده است،خرید اسلحه و حمل سلاح سرد و گرم در ایران نیاز به مجوز داشته و در شرایط عمومی کاملا ممنوع می‌باشد. بر اساس قانون افرادی که به صورت غیرقانونی اسلحه خریداری کنند، مجرم شناخته می شوند و جرائمی همچون شلاق، جریمه نقدی و حبس از چند ماه تا ۱۵ سال گریبان گیرشان خواهد شد. این قوانین جدای از استفاده از اسلحه بوده و در صورت استفاده جرائم مسلما سنگین‌تر نیز خواهد شد. قانون حتی برای داشتن تعداد بالاتر اسلحه نیز مجازات‌ها را تشدید کرده و جرائم سنگین تری را در نظر دارد. حتی نوع اسلحه نیز می‌تواند در این جرائم تأثیرگذار باشد. برای خرید از فروشگاه اسلحه شکاری در رشت ابتدا نیاز به مجوز خرید آن دارید.

 دنیایی از تجهیزات شکار

با توجه به اینکه در دنیای پیشرفته امروز هر روز شاهد تولید اسلحه‌های جدیدی مانند اسلحه‌های لیزری و به روزی هستیم که کلاً ساز و کار آنها با اسلحه‌های قدیمی متفاوت است و فروشگاه تفنگ بادی در رشت جای خود را به فروشگاه سلاح شکاری نخجیر استان گیلان رشت داده است. حتی سلاح هایی مانند شوکر، بیهوش کننده، اشک آور و مواد محترقه نیز طبق قوانین حمل اسلحه در ایران با ممنوعیت روبرو می باشند و خرید این اسلحه ها نیز جرم به حساب می آید. از این رو پیش از هر اقدامی در این رابطه بایستی از خدمات مشاوره حقوقی استفاده نموده و با موارد قانونی داشتن این سلاح ها آشنا شوید.

قوانین خرید اسلحه در ایران و جهان

دولت ها و کشورهای مختلف جهان در برابر حق داشتن اسلحه های سرد و گرم توسط شهروندان رویکردهای متفاوتی داشته اند و هر دولتی به طبع فرهنگ و سیاست های مختص کشور خود دست به تصمیماتی گرفته است که این تصمیمات با چالش های بزرگی نیز روبرو می باشد. در حال حاضر در سه کشور جهان که بزرگ ترین آن ها آمریکا است و همچنین مکزیک و گواتمالا هم در کنار آن قرار گرفته اند، خرید اسلحه و حمل آن را برای شهروندان مجاز می‌دانند. البته این بدان معنی نیست که هر کس اراده کرد می تواند به یک اسلحه فروشی مراجعه نموده و برای خود اسلحه کمری خریداری نماید. این کشورها نیز برای داشتن اسلحه محدودیت هایی در نظر گرفته اند اما با این حال آزادی داشتن اسلحه در آنها بیشتر از سایر کشورها است.

در این میان اکثریت کشورهای جهان مانند ایران خرید و فروش اسلحه را ممنوع اعلام کرده و قوانین سفت و سختی همبرای آن تبیین نموده اند که کار فروشگاه های اسلحه را نیز سخت کرده است، البته با طی کردن مراحل مختلف می توانید از فروشگاه جهان شکار رشت اسحله مجاز دریافت کنید. میزان آزادی افراد برای داشتن اسلحه در هر کشوری متفاوت است با این حال ممنوعیت آن برای استفاده عموم در اکثر کشورها وجود دارد.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه


پیام به واتس اپ