خیابان امام خمینی، میدان فرهنگ

44951

01333311720

6136

  • فروشگاه اینترنت ADSL فرهنگ ( آشنای اول )

آیا اطلاعات این مکان ناقص یا اشتباه است؟ لطفا گزارش بدهید!

توضیحات

فروشگاه اینترنت ADSL فرهنگ ( آشنای اول )

ارتباط از جمله نیازهای اساسی بشر و تشکیل دهنده اجتماعات در بین افراد می باشد. اولین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال ۷۳ با ظرفیت سازی برای ۹۲۰۰ شماره در تهران با مسئولیت امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران آغاز شد. در ۱۹ مرداد ماه همان سال بود که برای اولین بار شرکت مخابرات با واگذاری ۴ سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری، عرضه رسمی سیم کارت در ایران آغاز شد.

در دو دهه اخیر فناوری های جدید و نو تاثیر بسیار زیادی بر زندگی افراد داشته اند. و تا حد زیادی زندگی مارو تغییر داده اند. امروزه در جهان ارتباطات تلفن از جمله ارتباطات شخصی است که بیشترین موارد استفاده را دارد. همراه اول از جمله ارائه دهندگان سرویس های مختلف به افراد است. در سال های اخیر زندگی تمامی افراد خواسته یا ناخواسته به اینترنت گره خورده است و بسیاری از کارهای روزانه مارا به خود وابسته کرده است. در ادامه مواردی را برایتان گفته ایم تا با بهتره گیری از اشنای اول، در عصر ارتباطات بتوانید از اینترنت و سرویس های مناسب بهره بگیرید.

خرید مودم آشنای اول در رشت

بسیاری از کاربران اینترنت مخصوصا کاربران ایرانی همیشه از سرعت کم اینترنت در کشور ما ناراضی هستند و دوست دارند به هر طریقی بتوانند سرعت خود را افزایش دهند، از طرف دیگر کاربرانی که از طریق Dial Up به جهان مجازی متصل می شوند، نمی توانند به آسانی، آن طور که دلخواهشان است از امکانات اینترنت استفاده کنند. آشنای اول گیلان با قراردادن مودم های ADSL برای شما موقعیتی فراهم کرده است تا از اینترنتی پر سرعت بهره بگیرید.

بسیاری از افراد در چند وقت اخیر تصمیم گرفته اند با گرفتن اشتراک اینترنت پر سرعت برای همیشه از شر دردسرهای موجود راحت شوند. برای انجام این کار قبل از هر کاری نیاز است که یک دستگاه مودم ADSL از آشنای اول گیلان رشت خریداری کنید.

ویژگی های ضروری در خرید مودم

امکاناتی نظیر قابلیت اشتراک گذاری اینترنت، تعداد پورت های LAN، داشتن تجهیزاتی برای اتصال به شبکه های بی سیم در مودم های اینترنت پر سرعت، متفاوت است و خوب است با داشتن آگاهی به سراغ این ابزارها برویم. اشنای اول گیلان در هنگام خرید به شما بهترین ها را با تمامی ویژگی های ضروری ارائه می دهد.

استانداردهای مناسب در مودم ها

مودم های قدیمی بسیار زیادی در حال حاضر در بازار وجود دارند، که این مودم های ساده ADSL در گذشته توسط فروشندگان اینترنت آشنای اول گیلان به فروش رسیده اند. بیش تر مودم هایی که برای آینده استفاده می شوند، مودم های ADSL ۲ هستند. توان آپلود در هر کدام از این مدل ها نیز متفاوت می باشد.

البته در تمامی این موارد باز هم بستگی دارد شما از چه سرعتی برای اتصال به اینترنت استفاده کنید. نکته دیگری که باید هنگام خرید در نظر داشته باشید این است مودمی که خریداری می کنید، حتما ضمانت نامه معتبری داشته باشد، که از این بابت نیز آشنای اول رشت خیال شما را راحت خواهد کرد.

تنها تعداد بسیار محدودی از مدل های موجود در بازار وجود دارند که ضمانت نامه معتبری ندارند و این موضوع سبب شده کاربران به دلیل پایین بودن قیمت، به خریدشان ترغیب شوند. شاید بهتر باشد وسیله ای را خریداری کنید که در صورت ایجاد هر مشکلی بتوانید به آسانی با یک پشتیبانی معتبر مشکل خود را حل کنید. سایت آشنای اول گیلان تمامی این موارد را رعایت کرده و برای شما گزینه های مناسبی در نظر دارد.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه


پیام به واتس اپ