تبریز شهرک یاغچیان بلوار بوستان پشت دبیرستان آزادگان کوی ۳۵متری شمس آباد

147020

04133854906-09146448044

6232

,

  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز
  • شیشه بالکن سهند جام تبریز

آیا اطلاعات این مکان ناقص یا اشتباه است؟ لطفا گزارش بدهید!

توضیحات

شیشه بالکن سهند جام تبریز

بالکن شیشه ای
امروزه در طراحی ساختمان و نما استفاده از شیشه بسیار مرسوم است. نصب و اجرای بالکن های شیشه ای از پنل های شیشه ای عمودی ساخته شده که زیبایی, ایمینی, نور کافی و… را برای شما تامین می کند.

مابا سابقه بیش از ۱۰سال در زمینه طراحی و اجرای بالکن و نمای شیشه ای با استفاده از هترین یراق آلات و شیشه کیفیت نهایی پروژه شما را تضمین می کند.

از اولین و مهم ترین عوامل تأثیرگذار در بالکن شیشه ای می توان به قیمت بر متراژ دهانه بالکن اشاره نمود که با افزایش متراژ، قیمت واحد جهت محاسبه هزینه، کاهش می یابد و اجرای سیستم را برای پروژه های بزرگ به صرفه تر خواهد کرد.

بالکن شیشه ای توسط چرخ های هدایت گر بالا و پایین، به صورت کشویی در ریل حرکت کرده و در آخرین ایستگاه که دریچه بازشو است، از ریل خارج و به صورت لولایی باز می شوند، تمامی اجزای بکار گرفته شده جهت حرکت شیشه ها از نوع وارداتی و از مطرح ترین و با کیفیت ترین برندهای خارجی، با ضمانت و گارانتی می باشند.

دلایل استفاده از شیشه بالکنی چیست ؟
۱عایق انرژی ، حرارت و صدا و مانع ورود گرد و غبار
زیبایی منحصر به فرد و مدرن ، بهره مندی منطبق با سلیقه شخصی از فضا و مناظر اطراف سازه
استحکام پروفیل و شیشه و مدت عمر بسیار طولانی
استفاده بهینه از فضای ساختمان و وسعت بخشیدن زیر بنا
سهولت بسیار در شستشو و نظافت دو طرف شیشه
امنیت بسیار بالا هم به لحاظ نشکن بودن شیشه و هم به لحاظ عدم قابلیت باز شدن از سطح بیرونی
کاربرد آسان در هر سطح و سازه اعم از مسکونی و تجاری
مزایای بالکن شیشه ای
با استفاده از شیشه بالکن های  می توان در فصول مناسب سال، سیستم را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد استفاده کرد. با بسته شدن شیشه های متحرک مانع از ورود پرندگان و گرد و غبار و حشرات موذی به داخل بالکن می شود. همچنین علاوه بر موارد گفته شده، بالکن شیشه ای ظاهری زیبا به ساختمان ها می بخشد و با مات کردن شیشه ها مانع دید می شود. برای خرید بالکن شیشه ای در تبریز می‌توانید با ما تماس بگیرید.

جلوگیری از نفوذ آب باران و برف به داخل محیط
قابلیت طراحی و نصب شیشه تراس با توجه به سلیقه شخصی
ایمنی و مقاومت بالا شیشه به دلیل استفاده از شیشه سکوریت در ساخت آن
نظافت و شستشو راحت و آسان با استفاده از مواد شوینده
تنوع در رنگ و شکل شیشه تراس
جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، اشعه‌های مضر خورشید و نفوذ حشرات موذی به فضای داخلی
ایجاد عایق صوتی برای جلوگیری از نفوذ صدا
عایق حرارتی، مناسب در فصول سرد و جلوگیری از اتلاف انرژی

شیشه بالکنی ریلی
یکی از انواع بالکن شیشه ای، بالکن ریلی می‌باشد، که دارای استفاده زیادی می‌باشد. برای ساخت این نوع بالکن ابتدا از دو ریل آلومینیومی در پایین و بالا بالکن استفاده می‌شود. به عبارت دیگر یک ریل در بالا و یک ریل در پایین پنل‌های شیشه‌ای قرار می‌گیرد، سپس در قسمت انتهایی پنل‌های شیشه‌ای از چرخ دنده‌هایی استفاده می‌کنند که وظیفه‌ی این چرخ‌ها نیز حرکت دادن بالکن شیشه ای به داخل ریل می‌باشد.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت شیشه تاشو همین حالا با بهترین فروشگاه شیشه بالکنی  تماس بگیرید. با توجه به نوسانات قیمت ارز و مواد اولیه، جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.

انواع شیشه های ریلی
شیشه بالکن و بطور کلی شیشه های ریلی، انواع متفاوتی دارد و هر یک از انواع آن هم مزیت های بسیار زیادی دارند. شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود و همچنین فضای مورد نظر خود یکی از انواع مختلف آنها را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود نصب کنید. شیشه های ریلی در مدل بالکن منحصر نیست بلکه انواع ریلی عبارتند از:

شیشه بالکن تاشو
شیشه کشویی یا سیستم اسلایدینگ

 

شیشه بالکن ریلی برای چه مواردی استفاده میشود؟
بالکن شیشه ای یا متحرک یا آکاردئونی، ویژگی های بسیار زیبا و منحصر به فردی را به ساختمان شما اضافه میکند. یک سیستم ریلی که اگر از بهترین جنس ساخته شود و توسط متخصصین حرفه ای نصب شود، میتواند بسیار کارآمد و زیبا باشد. کاربردهای این محصول لزوماً منحصر به طراحی بالکن شیشه ای تاشو یا تراس شیشه ای سکوریت نیست. در ادامه کاربری متنوع شیشه سکوریت ریلی بالکنی معرفی شده است.

طراحی بالکن شیشه ای ریلی در تراس منازل به صورت شفاف و مات
ساخت و نصب شیشه های بالکن تاشو مدرن

یراق آلات بالکن شیشه ای تاشو جمع شو (ریلی )
یراق آلات از قسمت های مهم بالکن شیشه ای می باشد که وظیفه نگهداری و حرکت بالکن های متحرک را دارند. به دلیل اینکه این یراق آلات در معرض باران و نور خورشید قرار میگیرند باید مقاومت بالایی داشته باشند که در مقابل نور خورشید سیاه نشود و در مقابل باران زنگ نزد. تمامی یراق آلات درسان از جنس مرغوب می باشد که مقاوم در برابر هریک از موارد گفته شده در بالا می باشد.

لاما
هدایتگر شیشه
قفل بالا و پایین شیشه بالکن
پیچ و اتصالات شیشه بالکن
قرقره
چرخ شیشه بالکن
درپوش

قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو
در این مطلب در مورد قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو به تفکیک توضیحاتی خدمتتان ارایه می شود. زیرا کسب و کارها با توجه به بودجه و هزینه های خود از طراحان دکوراسیون داخلی و معماران محوطه کمک می گیرند تا علاوه بر هر چه زیباتر کردن فضای خود را بتوانند گسترش دهند. یکی از موارد شیشه بالکن ریلی تاشو است، که با توجه به فاکتورهای متفاوت، قیمت شیشه بالکن ریلی تاشو نسبت دیگر سایبان ها متفاوت خواهد بود.

کیفیت یراق آلات در نحوه کارکرد صحیح سیستم بسیار حائز اهمیت است. دوام و افزایش مدت زمان استفاده از این محصول و ضمانت آن تنها با اطمینان از کیفیت یراق آلات ممکن است. پس با توجه به این موضوع کیفیت و سیستم یراق آلات بر قیمت شیشه بالکن موثر است. کلیه سیستم‌های شیشه بالکن شرکت پنجره شهر از مرغوب‌ترین یراق آلات درجه ۱ ساخته می‌شود. یکی دیگر از عامل‌های موثر بر قیمت بالکن شیشه ای ریلی متراژ فضای بالکن و تراس است که شیشه ریلی جمع شو در آن نصب می‌شود.

پروفیل و یراق آلات شیشه ریلی
یراق آلات شیشه سکوریت شامل دستگیره، فریم، قفل، لولا و … میباشد. از تجهیزات به کار رفته در نصب می توان به درزگیر، فریم آلومینیومی، درپوش، هدایتگر مفصل دار، قفل مورد استفاده در شیشه بالکنی، پین لولایی و پیچ و اتصالات شیشه بالکنی اشاره کرد.

هر کدام از این یراق آلات نقش مهمی در کارکرد درب شیشه ای ریلی ایفا می کنند. در صورت استفاده از تجهیزات با کیفیت، طول عمر بالکن شیشه ای تضمین می شود و ایران بالکن نسبت به تهیه اجناس با کیفیت و عالی اهتمام دارد. در واقع با استفاده از یراق آلات با کیفیت، نیاز به تعمیر و تجهیز به حداقل ممکن می رسد. به همین دلیل انتخاب یراق مناسب، یک موضوع مهم در نصب بالکن شیشه ای می باشد.

“چرخ، مهمترین عامل حرکت شیشه ها داخل پروفیل هست که بعضی از شرکتها از چرخ پلاستیکی استفاده میکنند اما ایران بالکن از چرخ آلن خور و با کیفیت عالی وارداتی از کارخانه کانات ترکیه، استفاده میکند.”

یکی از قطعات مهم در نصب بالکن، شیشه آن می باشد. در واقع بخش اعظمی از کارکرد و زیبایی بالکن های مدرن مربوط به شیشه این محصول می باشد. بنابراین در انتخاب شیشه مناسب و مقاوم باید دقت کافی را به عمل آوریم.

در صورت انتخاب نادرست شیشه و عدم کیفیت و مقاومت آن، تراس کارایی لازم را نخواهد داشت. تمام ویژگی هایی که نصب تراس شیشه ای در ساختمان به وجود می آورد، بستگی به کیفیت شیشه سکوریت آن خواهد داشت. شیشه به کار رفته در آن باید دارای ویژگی هایی از جمله ایمنی، عایق بودن و مقاومت باش

بالکن شیشه ای سهند جام تبریز

جدید ترین سیستم های ریلی تاشو

نماینده یراق آلات اورجینال ترکیه ELIZ _KANATA, _BELLA

کابین دوش

سقف شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

طراحی تولید و اجرای به روز ترین سیستم های ریلی جمع شو

طراحی تولیدو اجرای تخصصی انواع بالکن شیشه ریلی تاشو وکابین دوش حمام ،سقف شیشه ای واستخر شیشه ای، الاچیق شیشه ای گلخانه شیشه ای با به روزترین های صنعت شیشه و الومینیوم (با یراق الات ترکیه )زیبایی نما،افزایش بهروری مساحت ساختمان تخصص ماست

تبریزجام بالکن

شمارهای تماس
☎️۰۴۱۳۳۸۵۴۹۰۶
📱۰۹۱۴۶۴۴۸۰۴۴

 

ویدئوهای این صنف

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه


پیام به واتس اپ