لاهیجان میدان شهدا شهدای یکم (کوچه خسروی).. کوچه وثوقی شرکت خدمات کاریابی دامون در لاهیجان

189781

09351412214-09011412214

1255

  • شرکت خدمات کاریابی دامون در لاهیجان

آیا اطلاعات این مکان ناقص یا اشتباه است؟ لطفا گزارش بدهید!

توضیحات

شرکت خدمات کاریابی دامون در لاهیجان

شرکت خدمات کاریابی دامون در لاهیجان سالمندی را یک بیماری نمیداند. تنها یک دوره ی سنی است که در آن فرد قادر به انجام برخی از کارها نیست و در برخی کارها نیازمند یاری دیگران است. البته برخی سالمندان زندگی بسیار سالمی دارند و نیازی به مراقبت ندارند. اما باز هم نیازمند عشق ورزیدن و محبت دیدن هستند

شرکت خدمات کاریابی دامون در لاهیجان بیان میکند اگر سالمند شما دارای شرایط خاصی است و توانایی‌های جسمانی و شناختی خود را در اثر بیماری آلزایمر، زوال عقل، تومورهای مغزی یا سکته مغزی از دست داده است در این شرایط باید یک مراقب سالمند شبانه روزی استخدام کنید.

استخدام پرستار شبانه روزی برای نگهداری سالمند در منزل نه تنها باعث افزایش امنیت و کیفیت سطح زندگی سالمند می شود بلکه به شما نیز کمک می‌کند تا به کارهای شخصی خود برسید. سالمندان هر چقدر هم در بدترین شرایط جسمانی و روحی باشند باز هم دوست دارند در خانه خود بمانند. حضور پرستار شبانه روزی در منزل نه تنها در روند بهبود سالمندتان تاثیر مثبت دارد بلکه او را از سایر بیماری‌های واگیردار و عفونی که در محیط های شلوغ وجود دارد ایمن نگه میدارد.

شرکت خدمات کاریابی دامون در لاهیجان

شرکت خدمات کاریابی دامون در لاهیجان بیان میکند بیشتر سالمندان ترجیح می‌دهند در خانه‌ای که سال‌ها در آن زندگی کرده‌اند بمانند تا اینکه به مراکز درمانی و خانه سالمندان بروند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم به این خواسته سالمندتان احترام بگذارید و با دور کردن آن‌ها از محیطی که دوست دارند، موجب استرس و پریشانی آن‌ها نشوید. شما می‌توانید برای نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل از سرویس های شرکت خدمات پرستاری دامون استفاده کنید.

از قدیم گفتند هیچ کجا خانه آدم نمی شود…. اگر شرایط نگهداری سالمند در منزل وجود دارد ولی شما زمان کافی برای مراقبت و نگهداری از او را ندارید، می‌توانید از خدمات پرستاری شرکت دامون در منزل استفاده کنید

در زیر شرکت خدمات کاریابی دامون در لاهیجان به ۶ دلیل مهم برای نگهداری از فرد سالمند در منزل می پردازیم:

نگهداری در منزل خواسته خود سالمند است
اکثر سالمندان علاقه‌ای به ترک خانه خود و زندگی با افراد غریبه را ندارند. اگر از نظر پزشکی فرد سالخورده مشکل جدی نداشته باشد مراقبت از او در منزل بهترین گزینه است، زیرا در این صورت سالمند در محیطی که سال‌ها با آن انس گرفته به زندگی خود ادامه می‌دهد و چه بسا شرایط جسمی و روحی‌اش نیز بهبود پیدا کند.

داشتن حس استقلال سالمندان
مهمترین دلیل نگهداری سالمند در منزل حفظ قدرت استقلال اوست. ترس از دست دادن استقلال در بین آنها حتی از ترس مرگ نیز بیشتر است. بنابراین مراقبت از سالمندان در منزل این حس استقلال را به آنها می‌دهد.

مقرون به صرفه بودن هزینه ها
استخدام پرستار سالمند در منزل برای مراقبت از او از نظر اقتصادی به صرفه تر است، زیرا امروزه هزینه‌های نگهداری از سالمندان در مراکز درمانی بسیار زیاد بوده و بیشتر خانواده‌ها توانایی پرداخت آن را ندارند.

مراقبت اختصاصی از سالمند
ارائه خدمات از سوی پرستاران در خانه سالمندان محدود است، زیرا تعداد افراد تحت مراقبت بیشتر بوده و یک پرستار باید همزمان مراقب چند نفر باشد. در مقابل، مراقبت از سالمندان در منزل توسط مراقب سالمند اختصاصی بوده و مطابق با نیازهای فرد می باشد

کاهش نگرانی اعضای خانواده سالمند
مراقب سالمند در منزل باعث می‌شود اضطراب سالمند و خانواده‌ی او در طول روز کاهش پیدا کند. بنابراین داشتن یک مراقب سالمند این میزان از نگرانی‌ها را بین اعضای خانواده کاهش می‌دهد، چون با وجود یک فرد مجرب در خانه دیگر دغدغه‌ای بابت تنها گذاشتن سالمندتان در منزل ندارید.

ثابت ماندن نقش سالمند در منزل
نگهداری سالمند در منزل باعث می شود تا افراد سالمند رابطه‌ی خود را با دوستان و آشنایان حفظ کنند. این کار همچنین به سرحالی و مشغول بودن آنها کمک می کند و تا حدودی این امکان را به آن‌ها می‌دهد که با بیماری آلزایمر مبارزه کنند.

چرا باید پرستار را از مراکز معتبر انتخاب کنیم؟
اولین و مهم‌ترین ویژگی هر پرستار قابل اعتماد بودن او است. هنگامی که پرستاری را استخدام می‌کنید؛ باید سلامت و امنیت سالمند عزیزاتان را برای مدت زیادی به او بسپرید؛ اما درصورتی که به توانایی‌ها مهارت و صداقت پرستار اعتماد نداشته باشید؛ به‌جای کم‌شدن از بار مشکلاتتان، یک نگرانی به نگرانی‌هایتان افزوده می‌شود!

معمولا زمانی این اتفاق می‌افتد، که به‌جای استخدام پرستار از مراکز معتبر و تایید شده، آن را به پیشنهاد آشنایان یا در سایت‌های نامرتبط و نامعتبر انتخاب کرده‌ باشید. ممکن است با دیدن ارزان بودن این خدمات گول بخورید اما باید بدانید که:

هر ارزانی لزوما به معنای کیفیت خدمات نخواهد بود! پیشنهاد ما به شما، استخدام پرستار سالمند از مراکز معتبر است. شرکت خدمات کاریابی دامون در لاهیجان، برای راحت بودن خیال شما عزیزان از ارائه خدمات با کیفیت و مسئولیت‌پذیری پرستاران، تضامین زیادی از پرستاران دریافت می‌کنند. از طرفی با رصد کردن پرسنل خود، از هرگونه خطای احتمالی جلوگیری می‌کند، و از همه مهم‌تر، در صورت بروز خطا و نارضایتی از خدمات دریافتی، امکان پیگیری و تعویض پرستار وجود دارد

شرکت خدمات کاریابی دامون در لاهیجان

آدرس ما..
لاهیجان میدان شهدا شهدای یکم (کوچه خسروی).. کوچه وثوقی شرکت خدمات کاریابی دامون در لاهیجان

تلفنهای تماس
۰۹۰۱۱۴۱۲۲۱۴
۰۹۳۵۱۴۱۲۲۱۴

 

 

5/ 5
عالی
عالی100%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

با آرزوی بهترینها.. 🥰🥰

Rated 5,0 out of 5
۰۸ مرداد ۱۴۰۲

خوب بود من راضی بودم.

Avatar for سبحان
سبحان

بسیار عالی بود، تشکر

Rated 5,0 out of 5
۳۰ فروردین ۱۴۰۲

بسیار پیگیر و راضی کننده بود، از عوامل شرکت متشکرم.

Avatar for حمید رضا
حمید رضا

عالی و پاسخگو

Rated 5,0 out of 5
۱۶ فروردین ۱۴۰۲

از پیگیری و پاسخگویی تون جدأ سپاسگزارم..نیرو فوق العاده تمیز و کاری هستش.ممنون

Avatar for محمدی
محمدی

عالیه واقعا

Rated 5,0 out of 5
۱۴ بهمن ۱۴۰۰

عالی عالی…در طی قرارداد رسیدگی میکنند و همیشه با ما در تماس هستند و پرستار جانشین هم موقع رفتن پرستار فعلی یکی از خوبیهای این موسسه هستش..در کل رضایت بخشها

Avatar for کاوه گواسرایی
کاوه گواسرایی

فرم ثبت دیدگاه


پیام به واتس اپ