میدان شهرداری خیابان شریعتی

35848

,

01333221965

8692

  • بانک ملت شعبه مرکزی رشت

آیا اطلاعات این مکان ناقص یا اشتباه است؟ لطفا گزارش بدهید!

توضیحات

بانک ملت شعبه مرکزی رشت

بانک ملت در سال ۱۳۵۹ با ادغام شعبات بانک‌های تهران، داریوش، بین المللی ایران، عمران، بیمه ایران، ایران و عرب و همچنین مجموعه‌های پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان فعالیت خود را شروع نمود. چنانچه از مشتریان شعب بانک ملت رشت باشید، می توانید از خدمات و امکانات ویژه ای که برایتان در نظر گرفته اند بهره مند شوید. البته در این میان بانک ملت گیلان با در نظرگیری خدمات و امکانات ویژه ای برای مشترکان مهان خود در نظر گرفته است که در ادامه به یکسری از آن ها می پردازیم.

خدمات ویژه مشتریان مهان

از مشتریان مهان که باشید با ارائه کارت شناسایی و ملت کارت مهان خود به هر یک از شعب بانک ملت رشت درخواست شما با اولویت توسط یکی از کارکنان خبره شعبه به انجام رسیده و تحویل می گردد. از مشتریان مهان بانک ملت شعبه رشت که باشید همیشه یک گام جلوتر از دیگران خواهید بود. برای مثال درخواست پوز فروشگاهی شما هم با اولویت مورد بررسی خواهد شد. مشتریان مهان را در صف انتظار دریافت پایانه پوز فروشگاهی نمی‌گذاریم.

کارت ویژه مهان

کارت های ملت شما با طرح خاصی طراحی شده است تا شناسایی و ارائه خدمت به شما توسط همکاران ما در بانک ملت شعبه مرکزی ساده تر و سریع تر صورت پذیرد. این کارت ها به شما کمک خواهند کرد دسترسی بیشتری به حساب خود داشته باشید.

دسته چک ویژه مهان

اگر بخواهید طرح و رنگ دسته چک های شما با سایر مشتریان بانک ملت شعبه مرکزی رشت متفاوت می‌شود. بر روی جلد دسته چک‌های مهان لوگوی مهان، نشان ویژه بودن و اعتبار شما نزد بانک خودتان خواهد بود. با دسته چک مهان اعتبارتان را به طرف های تجاری خود نشان دهید.

شرایط ویژه در بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری

سرپرستی بانک ملت رشت این اطمینان را به شما می دهد که با پیوستن شما به گروه مشتریان مهان، شرکت بیمه ما شرایط ویژه ای را در بیمه های عمر و سرمایه گذاری برای شما در نظر خواهد گرفت. شما می‌توانید با خرید بیمه‌عمر و سرمایه‌گذاری از یک بیمه‌نامه آتش‌سوزی دفترچه‌ای رایگان بهره‌مند شوید. همچنین در خرید بیمه حوادث انفرادی از تخفیفی حداکثر ۲۵% برخوردار خواهید شد.

تخفیفات کارمزدی

مشتریان مهان در استفاده از خدمات بانکی و پرداخت کارمزدها از تخفیفات ویژه خود برخوردارند. بیشترین میزان تخفیفات مجاز بانک ملت مرکزی رشت را برای شما در نظر گرفته ایم.

تخفیف ویژه در بیمه‌ بدنه خودرو

سرپرستی بانک ملت گیلان به شما اطمینان  می دهد که با پیوستن شما به گروه مشتریان مهان، شرکت بیمه ما بالاترین سطح تخفیفات ممکن در بیمه خودرو را برای شما در نظر خواهد گرفت. شما می‌توانید برای بیمه بدنه خودروی خود افزون بر تخفیف‌هایی که برای عدم خسارت و صفر بودن خودرو دریافت می‌کنید، در صورت پرداخت نقدی حق بیمه، حداکثر از ۴۵% و در صورت پرداخت اقساطی آن حداکثر از ۳۵% تخفیف اضافی برخوردار می‌شوید.

شرایط ویژه در تخصیص صندوق اجاره ای

زمانی که از مشتریان مهان باشید درخواست استفاده از صندوق اجاره ای شما با اولویت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین شما نیازی به مسدودی ودیعه در حساب بانک ملت شعبه شریعتی رشت نخواهید داشت.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه


پیام به واتس اپ