تبریز

407472

Hasan.amd.9900zzzzz@gmail.com

301

  • باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان

آیا اطلاعات این مکان ناقص یا اشتباه است؟ لطفا گزارش بدهید!

توضیحات

باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان

جابجایی مطمئن و آسان در سراسر ایران

باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان حمل بار از تبریز به تمام نقاط ایران و بار برگشتی از تهران و شهرستانها انواع ماشینهای خاور اتاقدار مبله مسقف چادری پتودار تک جفت تریلی کف بغلدار چادری ترانزیت با بیمه و بارنامه دولتی تا سقف ۳۰۰میلیون بیمه رایگان

باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان
باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان یکی از شرکت‌های باربری و حمل و نقل کالا با تجربه و معتبر در منطقه آذربایجان است. باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان با داشتن فلت‌بدی و انواع وسایل نقلیه مجهز، خدمات حمل و نقل کالا را به صورت مطمئن، ایمن و به موقع ارائه می‌دهد. خدمات باربری باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان شامل حمل و نقل داخلی و بین‌شهری، حمل و نقل بارهای سنگین و حساس، انبارداری و بسته‌بندی کالاها می‌شود. با تمرکز بر کیفیت، قیمت مناسب و خدمات حرفه‌ای، باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان یکی از گزینه‌های مناسب برای حمل و نقل در تبریز است.

باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان، نامی آشنا در عرصه حمل و نقل بار در استان آذربایجان شرقی است که با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.

در این مطلب، به بررسی خدمات باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان، مزایای استفاده از خدمات این شرکت و نحوه یافتن آدرس و اطلاعات تماس آن می‌پردازیم.

باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان

خدمات باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان

  • حمل و نقل بار به سراسر ایران: این شرکت حمل و نقل در تبریز بار را به همه نقاط ایران انجام می‌دهد.
  • حمل و نقل بار درون شهری و برون شهری: باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان حمل و نقل بار را به صورت درون شهری و برون شهری انجام می‌دهد.
  • حمل و نقل انواع بار: شرکت باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان توانایی حمل و نقل در آذربایجان شرقی انواع بار، از جمله اثاثیه منزل، لوازم اداری، مواد غذایی، مصالح ساختمانی و … را دارد.
  • حمل و نقل بارهای حساس و فاسد شدنی: باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان حمل و نقل بارهای حساس و فاسد شدنی را با استفاده از خودروهای یخچال‌دار انجام می‌دهد.
  • ارائه خدمات بسته‌بندی و بارگیری: شرکت باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان خدمات بسته‌بندی و بارگیری را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
  • ارائه خدمات بیمه بار: باربری تبریز ترابر سهند آذربایجان خدمات بیمه بار را نیز ارائه می‌دهد تا خیال مشتریان از بابت سلامت بارشان راحت باشد.

5/ 5
عالی
عالی100%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

عالی

Rated 5,0 out of 5
۱۰ تیر ۱۴۰۲

باربری خیلی خوبی هست👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿👌🏿

Avatar for عباس
عباس

باربری حمل نقل تبریز ترابر سهند حرف و عملش یکی هست

Rated 5,0 out of 5
۲۷ خرداد ۱۴۰۲

باربری حمل نقل تبریز ترابر سهند با مدیریتی خیلی قوی رانندگان بسیار محترم وقت شناس و قیمتهای خیلی مناسب

Avatar for منوچر
منوچر

کارشان درسته

Rated 5,0 out of 5
۱۶ خرداد ۱۴۰۲

کارشان واقعا درسته

Avatar for رامین
رامین

فرم ثبت دیدگاه


پیام به واتس اپ