توضیحات

آتلیه عکاسی در اصفهان

آتلیه عکاسی یک فضای کاری برای خلق تصاویر طبیعی و متنوع می باشد، که افراد برای ثبت تصاویر زیبا و همچنین برخی به منظور آموزش عکاسی به آنجا مراجعه می کنند. امروزه آتلیه های زیادی برای خدمت رساندن به افراد در صنعت عکاسی مشغول به کارند، که برای مراجعه به آن ها باید بهترین ها را انتخاب کرد. در این بخش برایتان لیستی از بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان را در نظر گرفته ایم. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بر تاریخچه آتلیه عکاسی

اولین بار در قرن ۱۸ و ۱۹ میلادی گروهی از هنرجویان برای نقاشی از مردم در محلی به نام  Atelier (آتلیه) قرار گرفتند و شروع به نقاشی کردند. افراد در مقابل هنرجویان قرار می گرفتند تا هنرجو بتواند نقاشی کاملی از تمام جزئیات آن ها را بکشند. از همان زمان بحث مدل و مدلینگ شکل گرفت. که امروزه این موضوع در بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان گسترش یافته است.

انواع آتلیه ها

  • آتلیه عکاسی کودک
  • عکاسی نوزاد
  • آتلیه گرفتن عکس اسپرت
  • عکاسی نامزدی
  • آتلیه عکاسی عروسی
  • عکاسی تبلیغاتی
  • آتلیه عکاسی مواد غذایی
  • عکاسی مدلینگ

همه چیز راجب آتلیه عکاسی

در بهترین آتلیه عکاسی ها در اصفهان گاهی آموزش هم انجام می شود. آتلیه ها از قسمت های مختلفی مانند تاریک خانه یا اتاق آرشیو تشکیل شده اند. آتلیه ها انواع مختلفی دارند برای مثال آتلیه عکاسی با آتلیه عروس متفاوت است.

 البته برخی از آتلیه ها هر دو کار را انجام می دهند، اما در بعضی از آتلیه های عروس عکس برداری عادی انجام نمی شود. توجه کنید که هر آتلیه عکاسی باید دارای مجوز معتبر و رسمی باشد. این مجوز در اصل برگ ضمانت شما برای امنیت عکس هایتان می باشد.

ویژگی های آتلیه عکاسی

بهترین آتلیه عکاسی عروس در اصفهان برای شروع کار خود، باید حتما مجوز داشته باشند. موارد زیر از ویژگی های یک آتلیه قابل اطمینان می باشد که به شما در انتخاب یک آتلیه ی خوب کمک می کند.

  • نمونه کار برای مشتریان آتلیه خود داشته باشد.
  • آتلیه های عکاسی عروس باید نمونه کار فیلم عروسی نیز داشته باشند.
  • در آتلیه عکاسی باید از تمام عکس ها و فیلم های شما محافظت شود.
  • برای انجام فعالیت در هر مکانی، آتلیه عکاسی باید حتما مجوز داشته باشد.

محیط و تجهیزات آتلیه عکاسی ها

کیفیت عکس های شما به موضوعاتی همچون تجربه و سابقه عکاس و کیفیت تجهیزات عکاسی بستگی دارد. برای مثال یک برنامه نویس که برای نوشتن بهترین برنامه های کامپیوتری نیازمند رایانه های با آخرین سیستم عامل موجود در بازار است یک عکاس نیز برای گرفتن یک عکس خوب نیاز به دوربین و لنز مرغوب و کارآمد دارد.

اگر سر رشته ای در عکاسی داشته باشید می دانید که نورپردازی از اصول بسیار مهم در این امر می باشد. تجهیزات نورپردازی هر چند که قیمت بالایی دارند، اما برای مفید واقع شدن یک آتلیه عکاسی لازم و ضروری هستند. تجهیزاتی همچون سافت باکس، چتر داخل نقرهای، فلاش پرتابل و نور ثابت از تجهیزات مورد نیاز هر آتلیه عکاسی در اصفهان می باند.

امروزه بسیاری از افراد و شرکتهای مدلینگ علاقمند به گرفتن عکسهایشان با استفاده از نور طبیعی هستند. نور طبیعی هر رنگ پوستی را به خوبی نشان می دهد و عکسی بهتر و طبیعی تر تحویل می دهد. البته نور شدید سر ظهر مناسب عکاسی نمی باشد، نور ملایم صبحگاهیاز نورهای مناسب است.

مزایای آتلیه ها

عکاسان حرفه ای برای شروع عکسبرداری حرفه ای نیازمند مکانی هستند که در آنجا تمام تجهیزات خود را برای عکاسی قرار دهند.
این مکان که همان photographic studio می باشد، درارای تمام تجهیزات عکسبرداری می باشند.
بیشتر افراد برای ثبت تصاویر جذاب به آتلیه ها مراجعه می کنند. شما می توانید برای ایجاد یک استودیو عکاسی، یک قسمت از منزلتان را به آتلیه اختصاص دهید.در این صورت آتلیه شما یک نوع آتلیه شخصی می شود که سبب صرفه جویی در هزینه های اضافه نیز می شود. همچنین برای ایجاد آتلیه عکاسی می توان از شرکت ها نیز کمک گرفت.

اگر علاقه ندارید برای شخص دیگری کار کنید و فقط به فکر پیشرفت کار خود هستید و از هزینه های اضافی فرار می کنید، پیشنهاد می کنم حتماً یک آتلیه خانگی برای حرفه ی خود داشته باشید.
یا اگر شما قادر به ایجاد یک استودیو خانگی نبودید می بایست سر وقت در آتلیه حضور داشته باشید و برای اجاره آن باید مبلغی را پرداخت کنید. در این موقعیت باید طبق برنامه ی افراد کار کنید تا در عکاسی رشد کنید.

لیست بهترین آتلیه عکاسی های اصفهان


استودیو شهسان در اصفهان

مدیریت : شهسان دهقان
آدرس: اصفهان خیابان سعادت آباد ابتدای شیخ صدوق جنوبی مجتمع پویا طبقه اول واحد ۱
شماره های تماس : ۰۹۱۳۴۳۳۱۰۰۲

ثبت واحد صنفی در ۱۱۸

اگر شما هم دارای مجموعه آتلیه عکاسی هستید، می توانید براحتی با مراجعه به سامانه ۱۱۸ ایران اقدام به ثبت واحد صنفی خود نمایید. تا مجموعه شما نیز پس از بررسی و تایید در لیست بهترین آتلیه عکاسی در اصفهان قرار بگیرد.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه