توضیحات

خانه بازی در سعادت آباد

کودکان در سنین قبل از مدرسه برای نگهداری و یادگیری مهارت های مختلف از جمله نظم و انظباط و تعامل با همسالان و … نیاز به حضور در مهدکودک دارند. در ادامه مطلب به تعریف مهدکودک و مزایا و معایب آن و معرفی بهترین مهدکودک و خانه بازی در سعادت آباد می پردازیم.

مهدکودک کجاست

مهدکودک مکانی است برای آموزش و اجتماعی شدن کودکان نه اینکه صرفا سرپرستی کودک‌تان را بپذیرد. در یک مهدکودک برنامه کودکان از نظم و انضباط خاصی برخوردار می‌شود. برنامه خواب و خوراک آنها به طور منظم از قاعده خاصی پیروی می‌کند. همچنین آموزش بسیاری از مطالب که ممکن است مادر، در منزل به صورت پراکنده یا به طور غیرعلمی به فرزندش بیاموزد، در مهدکودک به صورت منظم و اصولی در جمع و به صورت گروهی آموخته می‌شود. به طور کلی کودک در این مرحله برای سال‌های آینده که باید ساعت‌های بیشتری را از خانه دور باشد، آماده می‌شود.

در مهدکودک کودکان به صورت گروهی نگهداری می‌شوند. برنامه‌های آموزشی و بازی‌های گروهی در نظر گرفته می شود. در برخی مهدها کودکان زیر ۵ یا ۶ سال نگهداری می‌شوند. زمانی که کودک خود را به این گونه مراکز می‌سپارید مطمئن شوید که مهدکودک مربیان کافی و حرفه ای داشته باشد. تعداد کافی مربی برای رسیدگی به تغذیه، بازی و ناراحتی‌های کودکان، کمک می کند که همه کودکان از وجود مربیان خوب مهدکودک بهره ببرند. در ادامه مطلب به معرفی مهدکودک در سعات آباد می پردازیم.

خانه بازی چیست

خانه‌ی بازی یک زمین بازی کوچک با امکانات کامل رفاهی است و در سراسر جهان محبوب است. در خانه بازی با توجه به درخواست والدین، از کودکان برای زمانی کوتاه مراقبت می‌کنند. در این زمان کودکان در محیطی شاد، پویا و سرزنده، همراه با همسالان خود وقت می گذرانند. کودکان بیشتر از بزرگسالان نیاز به تخلیه‌ی انرژی دارند، به همین دلیل وجود فضای مناسب برای بازی و فعالیت بدنی کودک ضروری است. در ادامه مطلب به معرفی خانه بازی در سعات آباد می پردازیم.

بهترین مهدکودک و خانه بازی در سعادت آباد

یک مهدکودک ایده آل ویژگی های زیر را دارد

یک مهدکودک ایده آل باید از نظر مربیان دوره دیده، آموزش های در نظر گرفته شده برای گروه های مختلف سنی و بازی های هدفمند کامل باشد. در ادامه مطلب به معرفی بهترین مهدکودک در سعادت آباد می پردازیم.

ساختاری منظم و مرتب

یکی از مزایای مهدکودک داشتن ساختاری منظم و رسمی است که باعث میشود کودکان نظم را یاد بگیرند. بهترین مهدکودک ها، مهدکودک هایی هستند که مجوزرسمی دارند زیرا عملکرد مربیان و مدیریت و برنامه های اجرایی مهد و حتی تعرفه مهدکودک ها بصورت ماهانه و سالانه مورد ارزیابی بازرسان مربوطه قرار میگیرد.

قواعد مشخص

مهدها مقررات شفاف و روشنی برای اولیا مشخص می کنند. زمان استراحت، بازی و غذا خوردن کودک و همه برنامه ها با قاعده و مشخص است. به طور مثال بردن کودک به مهد و برگشت کودک از آنجا به خانه یک زمان مشخص دارد.

مهد ثبات بیشتری دارد

مهد در مقایسه با پرستار یا مراقبت توسط آشنایان ثبات بیشتری دارد. شما همواره میتوانید کودک خود را به آنجا بسپارید صرف نظر از اینکه مربی بیمار است یا دیر می رسد، زیرا مسئولیت کودک شما را مربی دیگری بر عهده می گیرد.

استفاده از آموزش های دوران کودکی

مربیان مهد اغلب در زمینه آموزش کودکان با توجه به سن کودک و رشد عقلی او تجربه و تحصیلات دارند. می‌دانند که در سنین مختلف چه انتظاراتی از کودک باید داشته باشند.

بهترین مهدکودک و خانه بازی در سعادت آباد

برنامه روزانه مناسب برای کودک

کودکان در مهد فعالیت های مختلفیاز جمله : موسیقی، داستان گویی، کاردستی و کلاژ و … انجام می دهند. این فعالیت ها برای رشد شناختی و اجتماعی کودک کمک می کند.

یادگیری مهارت ها

در مهدکودک، کودکان در کنار بازی های مختلف آموزش هایی نیز می گیرند که می تواند به رشد و ارتقای هوش آنها کمک کند. مثلا بازی ساده ای مثل لوگو که از برنامه های اصلی مهدکودک هاست، ترکیب خوبی از فعالیت‌های مربوط به نیمکرهٔ راست و چپ مغز هستند.

برقراری ارتباط مناسب با دیگر کودکان

کودکان نوپا در مهدکودک این فرصت را دارند که با دیگر همسالان خود در ارتباط مستقیم باشند. موضوعی که نگرانی برخی والدین است زمانی که پرستار کودک در منزل استخدام می کنند کودک به تنهایی بازی و آموزش داده می شود و تعامل با همسالان و همچنین بازی گروهی را هرگز تجربه نمیکند.

ویژگی های یک خانه بازی خوب

خانه بازی عموما خدمات تفریحی متعددی برای کوکان ارائه می دهند تا با توجه به تنوع بالای اسباب بازی که در آن وجود دارد، علاوه بر آموزش تعامل به کودکان، محیط شاد و مفرحی برای تخلیه انرژی سرشار کودک فراهم آورد. محصولات خانه بازی اکثرا وسایل بازی پلی اتیلنی یا پلاستیکی، محصولات فومی کودک و سازه های چوبی و فلزی هستند که با داشتن استاندارد های مورد نیاز، ضرری برای کودکان در سنین پایین ندارند.

اگر شما هم به این فکر هستید که کودکتان را به کدام مهدکودک در سعادت آباد بفرستید، ما به شما مهدکودک ساحل بهشت را معرفی می کنیم. مهدکودک ساحل بهشت با کادری مجرب و محیطی بسیار شاد و مفرح همراه با بهترین امکانات آموزشی و رفاهی آماده نگهداری از کودکان دلبند شما می باشد. در مهدکودک ساحل بهشت مربیان مجرب در محیطی حرفه ای منتظر کودکان شما هستند.


ثبت واحد صنفی در ۱۱۸

اگر شما هم دارای مهدکودک در سعادت آباد هستید، می توانید براحتی با مراجعه به سامانه ۱۱۸ ایران اقدام به ثبت واحد صنفی خود نمایید. تا مجموعه شما نیز پس از بررسی و تایید در لیست بهترین مهدکودک و خانه بازی در سعادت آباد قرار بگیرد.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه