توضیحات

بهترین لوازم یدکی در تهران

خودروها امروزه به عنوان پرکاربردترین وسیله نقلیه شناخته می شوند. و مانند هر ابزار دیگری ممکن است بر اثر عوامل مختلفی دچار خرابی‌ها و مشکلات زیادی شوند. گاهی اوقات ممکن است برای رفع این مشکلات نیاز به قطعات جدیدی باشد. به فروشگاه هایی که انواع قطعات خودروها را به فروش می رسانند فروشگاه های لوازم یدکی گفته می شود. با توجه به اهمیت ویژه ای که خرید و به کارگیری قطعات یدکی باکیفیت و اصل در سلامت خودروها دارد در این بخش لیستی از بهترین لوازم یدکی در تهران را به شما معرفی می کنیم.

بهترین لوازم یدکی در تهران همراه اطلاعات تماس و آدرس

لوازم یدکی چیست؟

لوازم یدکی به قطعاتی گفته میشود که در صورت خرابی و از کارافتادن قطعات اصلی خودرو جایگزین آنها می شود. جایگزینی این قطعات یدکی با قطعات اصلی از کار افتاده خودرو موجب می شود تا اتومبیل همانند قبل به کار خود ادامه دهد. قطعا لوازم یدکی باید متناسب با نوع و مدل خودرو باشند تا بعد از تعویض ایجاد مشکل نشود. ازطرفی با توجه به افزایش جنس های قلابی در بازار سعی کنید به بهترین لوازم یدکی در تهران مراجعه کنید. تا با خرید جنس اصل و اورجینال از آسیب دیدن بیشتر خودروی خود جلوگیری کنید.

چگونه لوازم یدکی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

لوازم یدکی های تقلبی عموما نسبت به اصل آنها دارای قیمت های پایین تری هستند. این لوازم یدکی تقلبی کیفیت پایینی دارند که حتی می تواند به خودروی شما آسیب بزند. گاهی اوقات پایین بودن قیمت این اجناس تقلبی باعث می شود تا مشتری آن ها را خریداری کند. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت ارزان به دلیل کیفیت پایین این اجناس تقلبی است. و این کیفیت پایین می تواند آسیب و خسارت های جبران ناپذیری به خودروی شما وارد کند.

از طرفی سعی کنید برای تعویض لوازم یدکی به ک تعمیرکار مجرب که با کلیه قطعات و قسمت ها خودرو آشنایی دارد مراجعه کنید. در مواردی دیده شده که نصب نادرست قطعات یدکی خودرو باعث از کار افتادگی آنها شده است.

بهترین لوازم یدکی در تهران همراه اطلاعات تماس و آدرس

۵ لوازم یدکی مهم خودروها

  • آلترناتور: این قطعه قطعه مهمی است که وظیفه شارژکردن باتری خودرو و در واقع وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی را برای این امر مهم را بر عهده دارد.
  • پلوس: این قطعه وظیفه‌ی انتقال نیرو از دیفرانسیل به چرخ را بر عهده دارد. و عموما در بین قطعات یدکی بیشترین خرابی را دارد.
  • دیسک ترمز: دیسک ترمز  موجب متوقف شدن ماشین از طریق اصطکاک بین لنت و دیسک در هنگام ترمز گیری می شود.
  • میل لنگ: این قطعه کار تبدیل  کردن حرکت خطی پیستون‌ها به شکل حرکت دورانی را بر عهده دارد.
  • کلاچ: وظیفه‌ی  کلاچ انتقال گشتاور از پیشرانه به گیربکس خودرو است.

معرفی بهترین فروشگاه های لوازم یدکی در تهران


لوازم یدکی بنز و بی ام و خراطی در تهران

مدیریت: آرش گرامی

آدرس: تهران ، خیابان امیرکبیر ، کوچه سراج الملک ، کوچه حمام سراج الملک

شماره تماس:

۰۲۱۳۳۹۳۴۱۰۸ ۰۲۱۳۶۶۱۷۴۴۱

لوازم یدکی استوک اروپایی هاشمی در تهران

به مدیریت : آقای هاشمی

لوازم یدکی استوک اروپایی

آدرس: تهران جاده امام رضا سه راه سیمان استوک خاوران فار یک پلاک۵۹

شماره تماس:

۰۹۰۲۱۲۱۸۸۸۹

ثبت در ۱۱۸

اگر شما نیز صاحب یک فروشگاه لوازم یدکی در تهران هستید. می توانید به راحتی با مراجعه به سامانه ۱۱۸ ایران اقدام به ثبت واحد صنفی خود نمایید. تا علاوه بر معرفیتان ، نام فروشگاه لوازم یدکی شما در لیست بهترین های این استان نیز نمایش داده شود.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه