توضیحات

بهترین قالیشویی در پرند

در خانه ها فرش یا همان قالی هنری ایرانی است که از جمله لوازم ضروری و اصلی به حساب می آید. از گذشته تا کنون انواع مختلفی از فرش ها مورد استفاده قرار گرفته اند، شستشو و نظافت این فرش ها از جمله مواردی بود که اوایل فقط در منازل انجام می شد و به مرور زمان قالیشویی ها جای آن ها را گرفتند. با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن قالیشویی های مدرن، قالیشویی در کارگاه ها و کارخانه های قالیشویی و به کارگیری دستگاه های مخصوص برای شستشوی فرش با مواد و شامپوهای مخصوص، علاوه بر شستشوی درست قالی و پاکیزگی بیشتر از تار و پود قالی از رنگ آن نیز محافظت می گردد. در ادامه به معرفی بهترین قالیشویی در پرند پرداخته ایم.

معرفی بهترین قالیشویی در پرند

قالی شویی پاک سون در تهران

مدیریت: قاسم نوروزی
آدرس:  تهران سراسر پرند رباط کریم بهارستان
شماره تماس: ۰۹۱۲۶۴۰۹۷۲۹

نکات مورد توجه در انتخاب قالیشویی

از آن جایی که شستشوی فرش از اهمیت بالایی برخوردار است به دلیل داشتن الیافی همچون پنبه ، ابریشم و این چنین موارد، بهتر است شستشوی آن بطوری صورت گیرد که آسیبی به بافت آن نزند و کیفیت اولیه خود را از دست ندهد. به‌همین دلیل انتخاب بهترین قالیشویی در پرند برای انجام خدمات شستشو فرش از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به چند مورد از نکات مورد توجه در انتخاب قالیشویی مناسب پرداخته ایم.

تشخیص و انتخاب قالیشویی مجاز

به شما توصیه می شود زمانی که به دنبال بهترین قالیشویی در پرند هستند، بهتر است پیش از آدرس دادن و هماهنگی بهتر است کمی حوصله به خرج دهید و از صفحه اینترنتی مجموعه موردنظر اطلاعاتی برای اطمینان بدست آورید. یا اینکه از اتحادیه قالیشویی محل زندگی خود استعلام بگیرید. چنانچه نام قالیشویی انتخابی توسط شما، در بین لیست اسامی قالیشویان مورد تایید و مجاز آن اتحادیه وجود داشت، می توان گفت ۵۰ درصد کار انجام شده است و باقی موارد به دقت انتخاب شما بستگی دارد.

بهترین قالیشویی در پرند + آدرس و شماره های تماس

ویژگی بهترین قالیشویی در پرند

در یک قالیشویی مناسب شستشوی فرش دستباف یا فرش ماشینی کاملا متفاوت صورت می گیرد. فرش دستباف با توجه به نوع الیاف و رنگ آمیزی آن و امکان پس دادن رنگ، روش متفاوتی برای شستشو دارد. زمان تماس با قالیشویی برای تحویل گرفتن فرش تا زمان تحویل دادن به مشتری بصورت لول و کاور معمولا ۴۸ ساعت طول می کشد.

برخی همشهریان به رعایت شئونات مذهبی در شستشو اهمیت بیشتری میدهند برای اطمینان خاطر شستشو با آپ پاک و پاکیزه چاه و کر اسلامی انجام می شود. برای افزایش عمر فرش و نگهداری از آن در صورت ریختن هر نوع مواد آلوده روی فرش، بلافاصله آن را با دستمال نمدار پاک نمایند، از ریختن آب روی فرش پرهیز شود. مواردی مثل سرکه، نوشابه و.. دشمن فرش بوده و موجب پوسیدگی فرش می شوند .

برای شستن فرش های کهنه یا پوسیده برای اطمینان خاطر مشتری در این مواقع پیش از اقدام به شستشو، مشتری را در جریان وضعیت سلامتی فرش قرار میدهیم و با رضایت مشتری و نکات احتیاطی لازم، اقدام به شستشوی فرش می شود. چنانچه فرش آسیبی ببیند در بخش رفوگری، ترمیم صورت می گیرد.

بهترین قالیشویی در پرند + آدرس و شماره های تماس

استفاده از مواد شوینده مناسب جنس فرش

نحوه شستشوی فرش ماشینی و دستباف به دلیل الیافی که در آن‌ها به‌کار می‌روند متفاوت است. معمولا فرش ماشینی از حساسیت کمتری نسبت به فرش ابریشمی برخوردار است و برای نظافت آن از مواد شوینده شیمیایی استفاده می‌شود. در حالی که فرش ابریشمی باید با دستگاه‌های مخصوص و همین‌طور با مواد گیاهی شستشو شود.

موقعیت دسترسی قالیشویی

کارخانه قالیشویی های مجاز بطور معمول در داخل یا خارج شهر قرار دارد. قالیشویی هایی که در داخل شهر قرار دارند خدمات نظافت را سریع‌تر انجام می‌دهند و معمولا هزینه حمل و نقل آن‌ها نیز رایگان می باشد. از طرفی کارخانجاتی که در خارج شهر قرار دارند خدمات خشک شویی فرش‌ها را با کیفیت بیشتری انجام می دهند. در هر دو حالت کیفیت خدمات قالیشویی از اهمیت بالایی برخوردار است.

5/ 5
عالی
عالی100%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

بسیار عالی

Rated 5,0 out of 5
۰۳ بهمن ۱۴۰۰

کارشون عالیه

Avatar for شیرزاد
شیرزاد

فرم ثبت دیدگاه