توضیحات

بهترین صافکاری در شیراز

امروزه به دلیل افزایش روزافزون استفاده از انواع اتومبیل و خودروها ، تعداد تصادفات و متعاقبا آسیب رسی به بدنه خودرو نیز افزایش یافته است. صافکاری در واقع که در مواردی که به بدنه خودرو آسیبی وارد شده باشد مورد نیاز خواهد بود. صافکاری هم مانند خیلی از امور دیگر اصول خود را دارد و برای داشتن یک صافکاری خوب بر روی بدنه خودرو نیاز به یک صافکار خبره است. در این بخش قصد داریم ضمن ارائه تعریفی از صافکاری و نقاشی اتومبیل به معرفی بهترین صافکاری در شیراز بپردازیم.

صافکاری چیست؟

به مجموعه کارهایی که صافکار برای ترمیم فرورفتگی‌ها، خط و خش، قر شدگی‌های بدنه اتومبیل ها و … انجام می‌دهد گفته میشود. عموما خودروها ممکن است به دلایل مختلف از جمله تصادف دچار آسب دیدگی بدنه شوند و نیازمند مراجعه به صافکاری . بدنه خودروها از چند لایه فلز سخت تشکیل شده اند که بعد از اینکه در دمای بالا حرارت دیده اند تبدیل به خودرو شده اند. اشخاص عادی قادر به رفع آسیب های بدنه خودروها نیستند و لازم است به بهترین صافکاری در محدوده شهری خود مراجعه کنند.

مراجعه به بهترین صافکاری

به دلیل نوع جنس و رنکی که خودروها دارند باید در ترمیم آن نهایت دقت به کار رود. تا اثری از فرآیند صافکاری روی آن باقی نمانده و همانند روز اول شود. بنابراین مراجعه به بهترین صافکاری امری ضروری و بااهمیت خواهد بود. صافکاری و نقاشی دارای شگردهایی است که اگر صافکار از آنها آگاهی نداشته باشد اثرات ترمیمی که انجام شده روی خودرو مشهود باشد.

باقی ماندن اثرات صافکاری روی بدنه اتومبیل باعث ایجاد ظاهر نامناسب در خودرو و متعاقبا کاهش ارزش آن از نظر قیمت خواهد شد. بنابراین بهتر است سعی کنید همواره به دنبال بهترین و خبره ترین ها باشید. برای مثال اگر ساکن استان فارس ، شهر شیراز هستید حتما بهترین صافکاری در شیراز را بیابید و به آن مراجعه نمایید.

بهترین صافکاری در شیراز


صافکاری بدون رنگ با ابزار pdr فرمانیه شیراز

صافکاری بدون رنگ با ابزار pdr فرمانیه شیراز


اگر شما هم صاحب یک مجموعه صافکاری هستید میتوانید براحتی با مراجعه به سایت ۱۱۸ اقدام به ثبت واحد صنفی خود نمایید . تا علاوه بر معرفیتان ، نام مجموعه کاری شما در لیست بهترین صافکاری های شیراز نیز نمایش داده شود .

پوشش نانوسرامیک در صافکاری چیست؟

به پوشش های مقاوم بدنه خودرو که آن ها را در مقابل عناصر خارجی مثل مواد اسیدی، آلودگی محیطی، خط و خش، برخورد اجسام تیز، نور آفتاب و … محافظت می کند پوشش های نانو سرامیک گفته می شود. نام دیگر نانوسرامیک گلاس کوتینگ است. نانو سرامیک پوششی است شیشه ای که به خاطر شفافیتی که دارد تغییری در ظواهر خودروی شما ایجاد نمی کند و لایه محافظیست روی بدنه اتومبیل شما.

تفاوت واکس و پولیش در صافکاری چیست؟

روی ورق بدنه خودرو را عموما هشت تا ده لایه رنگ پوشش می دهد. فرآیندی که در آن یک لایه از این رنگ ها برداشته می شود که موجب براق تر شدن رنگ بدنه اتومبیل شما می شود پولیش گفته می شود. به دلیل اهمیت زمانبندی پاک کردن مواد کار پولیش باید توسط متخصص این کار انجام شود. این در حالیست که واکس، فرایندی است مشابه پولیش با این تفاوت که در آن لایه رنگی از بدنه برداشته نمی شود و تنها روی براق شدن رنک بدنه کار می شود.

تفاوت تعویض با صافکاری در چیست؟

در مواقعی که مقدار آسیب به بدنه به حدی باشد که امکان اصلاح آن با حرارت یا تقه وجود نداشته باشد، باید قطعه آسیب دیده تعویض شود. اما در مواردی که امکان اصلاح قطعه آسییب دیده از بدنه اتومبیل با انجام یک سری فرآیند روی خودرو وجود داشته باشد از صافکاری استفاده می شود.

چگونه می توانم صافکاری خود را در ۱۱۸ ثبت کنم؟

اگر شما صاحب یک مرکز خدمات صافکاری و نقاشی اتومبیل هستید و قصد دارید در سامانه اینترنتی ۱۱۸ ثبت شوید. می توانید به راحتی با مراجعه به سایت ۱۱۸iran.org، با استفاده از گزینه ثبت در ۱۱۸ و پر کردن مشخصات مورد نیاز اقدام به ثبت واحد صنفی خود در این سامانه کنید. تا از طریق این سایت روزانه به هزاران نفر معرفی شوید.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه