توضیحات

بهترین سالن زیبایی در گیلان

با توجه به اینکه امروزه آراستگی و زیبایی امری ضروری و پراهمیت برای بانوان به شمار می رود. بیش از پیش نسبت به وجود مراکزی جهت ارائه ی خدمات آرایشی و بهداشتی و سالن های زیبایی احساس نیاز می شود. از طرفی با گسترش خدمات زیبایی مورد نیاز بانوان، خدمات زیبایی سالن های زیبایی نیز گسترده تر شده اند. با توجه به اهمیت موضوع زیبایی و کیفیت خدمات زیبایی ارائه شده برای بانوان در این بخش به معرفی لیست بهترین سالن زیبایی در گیلان می پردازیم.

انواع خدمات زیبایی در قدیم

در گذشته سالن زیبایی به شکل امروز وجو نداشت. در گذشته بهترین سالن های زیبایی تنها در حوزه آرایش و زیبایی فعالیت داشتند. قطعا همه ما واژه هفت قلم آرایش را باید شنیده باشیم. خدمات زیبایی در آن زمان به هفت قسمت داشت. از آن زمان به هفت قلم آرایش معروف شد. این هفت قلم آرایش عبارت بودند از :

  • سرخاب: عملی بود که در سالن زیبایی جهت خوشرنگ کردن گونه ها و لب انجام می شد.
  • سفید آب: به عملی گفته می شد که برای لایه برداری پوست و بدن انجام می شد.
  • سرمه: از سرمه جهت تیره کردن خط مژه استفاده می شد.
  • وسمه: از وسمه جهت پر کردن و پرتر نشان دادن ابرو استفاده می شد.
  • خال: جهت زیبایی صورت به کار می رفت
  • حنا: از حنا جهت رنگ کردن ناخن و مو استفاده می شد.
  • زرک: گرد طلایی رنگی بود که کاری مشابه پنکک انجام می داد

خدمات بهترین سالن های زیبایی گیلان

امروزه فعالیت های سالن های زیبایی تنها به آرایش محدود نمی شود. بلکه این خدمات دارای گستردگی فراوانی هستند. در بهترین سالن زیبایی های گیلان شما می توانید انواع خدمات زیبایی را با بهترین و بالاترین کیفیت دریافت کنید. استان گیلان ازجمله استان های به روز در زمینه زیبایی بانوان به شمار می رود. عموما کلیه خدمات زیبایی مختص بانوان در سالن های زیبایی این استان انجام و ارائه می شود.

انواع خدمات سالن های زیبایی

  • کراتین مو: به عمل احیای موهای آسیب دیده توسط مواد دارای کراتین، کراتینه مو گفته میشود. این عمل باعث می شود موها تا مدت ها صاف، نرم و درخشنده باشند. مدت ماندگاری کراتینه به تعداد مرتبه ی شستشوی مو و کیفیت مواد به کار رفته در آن بستگی دارد. هرچه کمتر مو با شامپو شسته شود و از مواد با کیفیت تری استفاده شود این مدت زمان می تواند افزایش پیدا کند. به طور معمول زمان ماندگاری کراتینه مو بین ۲ تا ۳ ماه خواهد بود.
  • براشینگ مو: براشینگ مو از دیگر خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی می باشد. به عمل صاف کردن یا حالت دار کردن مو توسط برس و سشوار براشینگ گفته می شود. این عمل موجب حالت گیری و یکدست شدن مو می گردد.
  • تتو و اصلاح ابرو: اصلاح ابرو از قدیمی ترین فعالیت های سالن های زیبایی به شمار می رود. انجام این عمل در طول زمان دستخوش تغییراتی نیز شده است. در اصلاح ابرو سعی می شود مدل خاصی را به صورت منظم و دقیق روی ابروهای مشتری ایجاد شود. تتو ابرو نیز عملی است که چند سال است در خصوص ابروها انجام می شود. تتو از خدمات ترمیمی ابرو است که سعی دارد شکل تعیین شده و نسبتا ماندگارتری به ابرو ها بدهد.
  • اپیلاسیون: اپیلاسیون یا برداشت مستقیم موهای زائد بدن عملیست که مدت هاست در بهترین سالن های زیبایی در گیلان انجام می شود. اپیلاسیون باعث می شود موهای زائد کنده شده دیرتر رشد کنند. بنابراین این روش در بین بانوان بسیار پرطرفدار شده است. فرد متخصص در این زمینه باید بتواند با سرعت و دقت بالایی این کار را انجام دهد و سعی کند درد کمتری متوجه مشتری اپیلاسیون شود.

بهترین سالن های زیبایی گیلان

در این بخش جهت سهولت کار برای شما عزیزان برای یافتن بهترین سالن های زیبایی به معرفی تعدادی از بهترین های آن در استان گیلان می پردازیم:حم

سالن زیبایی فائزه شعبانی در رشت

اموزش کار با مواد شیمایی رنگ و لایت اکستیشن کراتین صافی احیای و باز سازی موهای اسیب دیده
به مدیریت : فائزه شعبانی
آدرس: رشت بلوار دیلمان مابین چهارراه بهشتی و چهارراه وحدت روبروی سیسمونی مادر کودک پلاک ۲۰ طبقه ۱
شماره های تماس: ۰۹۳۰۳۵۹۸۸۸۱ ، ۰۱۳۳۳۷۳۳۵۷۲


سالن زیبایی فروزان فرد در رشت

ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی با به روز ترین متد در شهر رشت
مدیریت : فروزان فرد
آدرس: رشت گلسار بلوار دیلمان روبروی خیابان امام علی ساختمان ۲۱ طبقه ۵
شماره های تماس : ۰۹۱۱۸۲۰۲۰۸۸ ، ۰۱۳۳۳۷۳۳۲۷۰


سالن زیبایی ارکیده در رشت

سالن زیبایی ارکیده یکی از مجهزترین سالن های زیبایی رشت با کادری مجرب
مدیریت : فاطمه حسینی
آدرس: رشت یخسازی اول جاده فومن کوچه طالقانی
شماره های تماس : ۰۹۰۵۶۴۲۰۹۶۴

سالن زیبایی ونوس در آستارا

مدیریت: طوسی
آدرس: آستارا لوندویل خیابان دانش کوچه ششم کوچه شهید عدالت
شماره های تماس : ۰۹۱۱۴۶۸۶۶۵۸


ثبت ۱۱۸

اگر شما نیز صاحب یک مجموعه سالن زیبایی هستید میتوانید براحتی با مراجعه به سامانه ۱۱۸ ایران اقدام به ثبت واحد صنفی خود نمایید . تا علاوه بر معرفیتان ، نام سالن زیبایی شما در لیست بهترین سالن زیبایی در گیلان نیز نمایش داده شود .

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه