توضیحات

بهترین باربری ها در تهران

حضور یک شرکت باربری حرفه ای کمک می کنند تا زمان اسباب کشی، بسته بندی و جابجایی وسایل بدون کمترین آسیب انجام شود تا حمل بار با اطمینان و بدون خسارت صورت گیرد. در ادامه این پست به تعریف بابری و ویژگی های باربری خوب و معتبر و معرفی بهترین باربری ها در تهران می پردازیم.

باربری چیست

باربری به تعریف خلاصه به معنای جابجا کردن و حمل وسایل از یک مکان به مکان دیگر می باشد. در یک تعریف جامع میتوان گفت که به هرنوع جابجایی انسان، حیوان، کالا و جنس از یک نقطه به نقطه ای دیگری که موقعیت جغرافیایی آن تغییر یابد باربری یا حمل و نقل (Transport) گفته میشود. بطورکلی باربری را میتوان به هوایی، زمینی، دریایی، کابلی و ریلی تقسیم کرد. در ادامه مطلب به معرفی بهترین باربری ها در تهران می پردازیم.

ویژگی های یک باربری خوب

از ویژگی های یک باربری خوب میتوان به : مشاوره و راهنمایی خوب، داشتن کادری مجرب و حرفه ای، بسته بندی و چیدمان مناسب اثاثیه، سرویس دهی در زمان تعیین شده و حضور به موقع در محل، دقت و ضریب امنیتی بالا در راستای حمل و نقل امن و دقیق، ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر جهت کسب رضایت مشتری اشاره کرد. و اینکه راننده در حمل بار درون شهری از مسیر بدون ترافیک اقدام به عبور و مرور نماید.

معرفی 8 مورد از بهترین باربری ها در تهران همراه با اطلاعات کامل

یک شرکت باربری معتبر باید دارای استانداردهایی مانند : مشاوران با تجربه در حیطه کاری، ارائه نرخ های مقرون به صرفه، امکان دسترسی و سفارش آسان، تضمین سلامت بار، سرعت و دقت بالا، بسته بندی و چیدمان مناسب کالا باشد. در ادامه مطلب لیست بهترین باربری در تهران را معرفی خواهیم کرد.

انواع باربری

از نظر نوع بار: فعالیت های موردنیاز در باربری با توجه به نوع محموله تعیین می شود. این فعالیت ها شامل حمل اثاثیه منزل، حمل محموله هایی مانند انواع مایعات، انواع کالاها، انواع مواد غذایی و همچنین حمل محموله های نفتی می باشد. نوع چینش بار در وسیله نقلیه از عوامل مهمی است که در همه شرکت های باربری باید مورد توجه قرار بگیرید.

از نظر وسیله نقلیه : برای حمل بار وسایل نقلیه گوناگونی از جمله اتومبیل، کشتی، هواپیما و قطار وجود دارد. براساس نوع بار، مبدا و مقصد بار، حجم بار، تناژبار و … نوع وسیله نقلیه تعیین میشود. یکی از متداول ترین نوع باربری، حمل و نقل جاده ای است که با وسایل نقلیه گوناگون از جمله : وانت بار، کامیونت و تریلر انجام میشود.

از نظر مسیر حمل

انواع باربری از نظر نوع مسیر حمل شامل : حمل بار در داخل کشور، حمل بار به خارج کشور، حمل باز از خارج به داخل کشور می شود. شرایط جوی در انتخاب مسیر حمل بار تاثیر فراوانی دارد زیرا اگر هوا بارانی باشد باید از وسیله نقلیه مسقف شده یا وسایلی مثل چادر برزنتی و … استفاده شود تا خسارت ناشی از بارش باران و رطوبت به محموله ها وارد نشود.

مزایا باربری

  • راهنمایی و مشاوره مشتریان
  • سرعت بالا و دقت در بسته بندی وسایل جهت سلامت کالا
  • استفاده از ماشین های درجه یک جهت حمل بار
  • کارگران حرفه ای اتوبار
  • ارائه بیمه باربری
  • خدمات ویژه اسباب کشی سالمندان و سالخوردگان
  • ارائه فاکتور رسمی و قیمت های مناسب
معرفی 8 مورد از بهترین باربری ها در تهران همراه با اطلاعات کامل

معایب باربری

انجام اسباب کشی توسط شرکت های باربری اگرچه دارای مزایای بسیاری می باشد، اما برای خانواده هایی که استطاعت مالی ندارند هزینه بالایی برای اسباب کشی در پی دارد. همچنین با توجه به حجم کاری شرکت های معتبر باربری در زمان هایی که اسباب کشی زیاد می باشد شما باید برنامه خودتان را با آن ها وقف دهید و امکان بهم ریختن برنامه ریزی شما بسیار زیاد می باشد. از طرفی احتمال کلاه برداری و گرفتن هزینه های بالا زیاد می باشد و ممکن است کارگران بی تجربه هنگام اسباب کشی به اسباب و اثاثیه شما صدمه وارد کنند و امنیت وسایل شما را به خطر بیندازند.

تاریخچه باربری و اتوبار

تاریخچه باربری به شش قرن قبل از میلاد یا همان دوران هخامنشی بر می گردد. مراودات مالی و بازرگانی، گسترش تسهیلات جابجایی و حمل و نقل، وسعت بخشیدن به راههای ارتباطی و همچنین امنیت و حفاظت راه ها برای تحقق اهداف اقتصادی و اجتماعی از ارکان بسیار مهم به شمار می آمد.
در زمان اشکانیان باربری گسترده تر شده و رونق بیشتری پیدا کرد و دوران ساسانیان این روند پیشرفت تا جایی ادامه یافت که حمل و نقل و تجارت بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار گشت که بستر توسعه حمل و نقل و جابه جایی تا آفریقا و اروپا فراهم شد.

ایران که از دیرباز در مسیر جاده ابریشم که از بی نظیرترین و بهترین راه های جهان به شمار می رفت. اولین تشکیلات باربری را در سال ۱۲۸۵ به شیوه جدید با نام “اداره کل طرق و شوارع” در”وزارت فواید عامه” به کار انداخت.

معرفی 8 مورد از بهترین باربری ها در تهران همراه با اطلاعات کامل

معرفی ۸ مورد از بهترین باربری های تهران


اتوبار نازی آباد در تهران

مدیریت : آقای کشاورز
آدرس : سراسر تهران
شماره تماس : ۰۹۰۲۸۲۹۷۵۷۲

باربری و اتوبار شهروند در پرند

مدیریت : عزیزی
آدرس : پرند شهرک وحیدیه رباط کریم
شماره تماس : ۰۹۱۹۱۲۰۱۴۲۰


اتوبار اشراق در تهران

مدیریت : آقای عسگری
آدرس : تهران خیابان مولوی بین شاپور و ولیعصر پلاک ۱۰۱۸
شماره تماس : ۰۹۱۲۰۲۴۴۲۵۶


اتوبار ظریف در تهران

مدیریت : دانایی
آدرس : تهران پاسداران نبش گل نبی پلاک ۱۷۶
شماره تماس : ۰۹۱۹۹۳۴۹۳۳۸ ، ۰۲۱۲۲۸۷۸۶۴۵

باربری اهورا در شهریار

مدیریت : اسدی
آدرس : شهریار باغستان لاله پنجم غربی
شماره تماس : ۰۹۱۹۰۲۳۶۷۰۰


ثبت واحد صنفی در ۱۱۸

اگر شما هم در زمینه باربری در تهران فعالیت دارید، می توانید براحتی با مراجعه به سامانه ۱۱۸ ایران اقدام به ثبت واحد صنفی خود نمایید. تا مجموعه شما نیز پس از بررسی و تایید در لیست باربری در تهران قرار بگیرد.

0/ 5
بدون بررسی
عالی0%
خوب0%
متوسط0%
ضعیف0%
بد0%

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی ثبت نشده ، اولین دیدگاه رو ثبت کنید.

فرم ثبت دیدگاه