بهترین املاک در گیلان

برای خرید یا اجاره ی خانه،باغ،مغازه و …، حتما اولین جایی که به ذهنتان می رسد تا به آن مراجعه نمایید،یک بنگاه معاملات املاک خواهد بود. بهترین املاک در گیلان، اهل عمل است، به این صورت که صبر در پیدا شدن مشتری نمی کند و همواره به دنبال خریداران و فروشندگان احتمالی می باشد و با آن ها ارتباط برقرار می کند. با مشتریان قبلی، ارتباط برقرار می کند و به دنبال معاملات جدید است. منتظر تماس مشتریان بگیرند، خود دست به کار می شود.

در بهترین املاک در گیلان و معاملات ملکی این مشتری است که باید بیشتر صحبت کند تا مطمئن شود که مشاور تمام خواسته های او را فهمیده است. شنونده خوب بودن کلید موفقیت در کار یک املاک است. شنونده خوب، نشان می‌دهد که به فرد مقابل توجه دارد و این توجه کمک می‌کند تصویر درستی از نیازها و خواسته‌های طرف مقابل به دست آید و در نهایت خدمات بهتری به مشتری ارائه شود.

بهترین املاک در گیلان بدون اينکه از احساسات و تفکرات مشتری اطلاعی کسب کرده باشد شروع به صحبت و رهنمود نمی‌کند و می‌گذارد مشتری خواسته ها و مشکلات خود را به خوبی شرح دهد.

استرس ها و اتفاقات در شغل مشاورین املاک

استرس در این شغل ممکن است منشا از اتفاقات مختلفی باشد:

کاهش معاملات

دانستن اینکه مردم همیشه تمایل یا توانایی خرید آپارتمان و ملک را ندارند، برای مشاوران املاکی که تمام درآمدشان به معاملات ملکی وابسته است، به خودی خود می‌تواند استرس‌زا باشد. علاوه براین، حتی اگر مشاوران املاک روی یک فایل خاص مدت‌ها هم کار کنند، باز هم تا زمانی که معامله‌ ملک انجام نگیرد هیچ پولی به مشاور تعلق نمی‌گیرد.

انتظارات غیرواقعی

زمانی که صحبت از قیمت گذاری ملک می شود، برخی فروشندگان انتظارات عجیب و غریبی دارند. در واقع از جمله وظایف اصلی یک مشاور املاک این است که فروشنده را از واقعیت بازار مطلع سازد و به نوعی به او آموزش دهد و خاطرنشان کند که در غیر این صورت معامله وارد بن بست می شود و ملک مورد نظر به فروش نخواهد رسید.

وابستگی حق کمیسیون به ارزش ملک

از آنجا که حق کمیسیون مشاوران املاک دارای ارتباط مستقیمی با ارزش ملک است، در صورت ارزان بودن ملک، درآمد مشاوران املاک از حق کمیسیون نیز کاهش می یابد.

تعداد زیاد آژانس‌های املاک

وقتی وارد حرفه مشاور املاک می‌شوید، باید برای رقابت با تعداد زیادی مشاور املاک در دفتر املاک آماده شوید. در نتیجه، هرچه تعداد مشاوران املاک بیشتر شود، مشتریان شما هم به همان نسبت کاهش می‌یابد که این امر کار مشاوران املاک را هم سخت‌تر می‌کند.

سریامه گذاری خود مشاور املاک

استرس کاری مشاورین املاکی که خود نیز در ساخت و ساز و خرید و فروش و معامله ملک سرمایه گذاری می‌کنند، دو برابر است. در نتیجه هرگونه رکود در بازار می تواند این گونه مشاوران املاک را دو برابر بیش از سایرین دچار بحران کند.